Search The Query
Search
  • Home
  • איך לעשות כסף מכלום?

איך לעשות כסף מכלום?

כותרת המאמר וודאי גורמת לחשוב כל מיני מחשבות. האם באמת ניתן לעשות כסף מכלום?. ובכן העידן בו אנו חיים מאפשר לנו בהחלט לעשות כסף בלי להתאמץ יותר מדי, אבל בהחלט לפני שאנו מצליחים לנקודה שבה אנו עושים כסף קל מה שנקרא, עלינו לעבוד קשה, להשקיע, להתמיד ורק אחרי שאנו מגיעים לשיא מסוים ולומדים את התחום שבו אנו עוסקים, נוכל לשדרג את המשכורת החודשית שלנו בכמה רמות. אז הנה כמה דרכים בהן אפשר לעשות כסף מכלום…

  1. שיטת הפרמידה – מדובר באחת השיטות הכי מצליחות בארה״ב לעשות כסף. בהתחלה עלינו למנף מוצר כלשהו מתחום מסוים בין אם מתחום התזונה ואורח החיים הבריא, בין אם בתחום הקוסמטיקה ובין אם בכל תחום אחר. הרעיון הוא לגייס תחתנו כמה שיותר אנשים שלמעשה ימשיכו את הדרך שהתחלנו ויחד עם זאת ימנפו את אותו מוצר ועל הדרך יכניסו לנו כסף. ככל שנצליח לגייס יותר אנשים שימשיכו את הרעיון, ההכנסה שלנו תגדל כל הזמן. עלינו לדאוג שאלה שגייסנו לא מתייאשים וממשיכים להתמיד ולגייס משקיעים חדשים שישווקו את המוצר וכך ניתן יהיה להמשיך את הפרמידה.
  2. נדלן – אם ביצעתם הכשרה בתחום הנדלן ואתם מצליחים למצוא ללקוחות שלכם דירות להשכרה או למכירה, תוכלו בשלב כלשהו לגייס מתווכים נוספים ולתת להם רק אחוז מסוים מהמכירה שכן אתם אלו שמספקים את הלקוחות והם מבצעים את המכירה. כך הרווחתם את האחוז שלכם מבלי לעשות כלום. כך בכל תחום שהוא.
  3. אינטרנט- עולם האינטרנט מאפשר לנו לעשות כסף קל בכל מיני דרכים. ניתן למשל לבנות אתרים שמטרתם להביא לידים. על כל פנייה שאנו מסדרים לספקים איתם אנו עובדים, אנו יכולים לעשות כסף. כלומר אנו משקיעים בבניית האתר וכל מה שעלינו לעשות זה לקדם אותו ולנסות להשיג פניות.

לסיכום, העולם המודרני מציע לנו מגוון דרכים לעשות כסף, כל מה שצריך זה לבחור כיוון ולהבין איך הדברים עובדים. התמדה, השקעה וחריצות אינם דברים שניתן לוותר עליהם, גם אם הצלחנו לעלות על הגל.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!