Search The Query
Search
שכפול מפתחות לרכב

שכפול מפתחות לרכב

שירותי שכפול מפתחות לרכב ניתנים על ידי אנשי מקצוע בכל רחבי הארץ. לקוח שזקוק לשירות מן הסוג הזה צריך לזכור מספר עקרונות חשובים:

א. יש הבדל בין מפתח עם או בלי שבב ושלט – השירות הבסיסי כולל שכפול מפתחות רכב ללא שבב אימובילייזר. זה שירות שעלותו הממוצעת נעה סביב כמה עשרות שקלים בלבד. לעומת זאת, שירותי שכפול מפתח לרכב חדש עם אימובילייזר ושלט כבר יעלו 500 ש"ח ומעלה.

ב. שכפול מפתחות מתבצע בהתאם לסוג הרכב ושנת הייצור – רוב הלקוחות מתייחסים רק לסוג הדגש כאשר הם בוחרים שירותי שכפול מפתחות. בפועל, יש משמעות גדולה גם לשנת הייצור. זו הסיבה בגללה נגבים מחירים שונים עבור שירותי שכפול מפתחות לרכב חדש וישן.

ג. שחזור מול שכפול מפתחות – רוב אנשי המקצוע שמציעים שירותי שכפול עבור סוגים שונים של מפתחות לרכב יכולים להציע גם שירותי שחזור. השחזור מיועד לבעלי רכבים שאיבדו את המפתח האחרון והוא מתבצע על פי סטנדרטים מחמירים של בקרת איכות.

כך תדעו מתי לשכפל את המפתחות של הרכב

יש כמה סיטואציות שבהן כדאי ליצור קשר עם אנשי מקצוע ולתאם שירותי שכפול מפתחות לרכב. הסיטואציה הנפוצה ביותר היא כאמור אובדן מוחלט של המפתחות, אולם במקרים אלה יש לתאם שירותי שחזור ולא שכפול. כמו כן, כדאי להזמין את השכפול אחרי שמחליפים רכב או מקבלים רכב חדש מהחברה. רוב הרכבים החדשים מגיעים עם שני מפתחות, אך יש משפחות שבהן נדרש מפתח נוסף כגיבוי או לצרכי נוחות.

אפשר לשכפל את המפתחות גם אחרי שרוכשים רכב משומש מיד שנייה. זו אופציה שמתאימה למי שמקבל את הרכב עם זוג מפתחות אחד בלבד, או למי שלא בטוח שיש בידיו כמות מספיקה של מפתחות זהים.

בסופו של דבר, הטיפ הכי חשוב הוא לבחור איש מקצוע אמין כדי לבצע את השכפול. פורץ מנעולים שמציע שירותי שכפול מפתחות לרכב צריך להיות בעל הסמכה, הכשרה וניסיון ולעבוד ברישיון של משטרת ישראל. כל אלו מחייבים אותו לבצע את השירות היטב ובמחיר אטרקטיבי.

שכפול מפתחות לרכב

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!