Search The Query
Search
Image
  • Home
  • שיר אלמליח – רקע כללי

שיר אלמליח – רקע כללי

בגיל 17 היא חתמה על חוזה דוגמנות אצל הסוכנת בטי רוקאווי והכירה בן זוגה ובעלה העתידה. מאז היא מפתחת את קריירת הדוגמנות שלה ברחבי העולם. בתחילת דרכה חשבה להיות זמרת אך מהר מאוד הבינה שהפוטנציאל שלה הוא בעולם הדוגמנות והזוהר.

נשות הכדורגלנים

שיר השתתפה באחת מהעונות של סדרת הריאליטי נשות הכדורגלנים אשר מתעדת את חייהם של בנות הזוג של כוכבי המגרש – שחקני הכדורגל בארץ. הרעיון לסדרה הגיע מבריטניה שם היא מצולמת כבר מספר עונות.

מעבר לניו יורק רוצה לגדול, להתפרסם ולהיות דוגמנית על

שיא אלמליח היא דוגמנית על ישראלית המופיעה בכל עיתון, אתר או מגזין אפשרי במראות חושפניים ונועזים. שיר אלמליח צולמה לאחרונה ע״י הצלם המפורסם אנטואן ואנגלס אשר השיק ספר חדש העוסק בעשרים שנות עבודתו ושם היא מופיעה יחד עם דוגמניות צמרת כגון סינדי קרופורד, פנולופה קרוז, קלאודיה שיפר, קייט מוס, היידי קלום ועוד. היא נחשבת לתופעה של ממש בעולם הבידור. שיר מתפרנסת מצילומי עירום מלא והפקות אופנה מסוגים שונים. לאחרונה היא עזבה את הארץ לטובת בניית קריירה בחו״ל יחד עם בעלה הכדורגלן בקבוצת הפועל תל אביב – אלוראי כהן. שיר אלמליח חתמה חוזה עם אחת מסוכנויות הדוגמנות הגדולות בעיר התפוח. בארץ הסוכן האישי שלה הוא שי אביטל. לפני המעבר התגורר הזוג בעיר ראשון לציון ליד הים. כבר שנים ששיר אלמליח חולמת להיות דוגמנית על גדולה ומפורסמת בעולם, וזו ההזדמנות שלה לעשות זאת. בשנים האחרונות התמונות של שיר מציפות את הרשת, את אפליקציית האינסטגרם ואת העיתונות, היא אמביציוזית ושאפתנית להצלחה. בתקופה האחרונה היא מצטלמת בדרום אפריקה לפרויקט אופנה חדש.

אחת ההפקות הידועות בהן שיר השתתפה הם הפקת האופנה של רשת הלבשת התחתונה של ג׳ק קובה בתור הדוגמנית הראשית של המותג ״אורובלו״.

לסיכום שיר היא כוכבת דוגמנות הנמצאת רק בתחילת דרכה בעולם. היא טסה ממדינה למדינה, מצטלמת במקומות מיוחדים וחושפת את עצמה בתקשורת.

שיר אלמליח ויקיפדיה

בויקיפדיה שיר אלמליח מוצגת בתור דוגמנית ישראלית אשר נולדה ב-28 לאוקטובר 1989.

שיר אלמליח נולדה בעיר קצרין, והיא בת לאב אשר משרת בצבא קבע ואמא מנהלת חשבונות.

על פי ויקיפדיה שיר אלמליח נמצאת בזוגיות עם הכדורגלן אלרואי כהן מאז תקופת התיכון שלהם והם אף נישאו לאחרונה במאי 2013. אלרואי כהן, החל את דרכו בקבוצת הכדורגל הפועל קריית שמונה, כאשר היה חלק מהשחקנים אשר היו אחראים על המהפכה שערך בקבוצה איזי שירצקי. מהפכה זו הפכה את הפועל קריית שמונה לאחת הקבוצות המובילות בכדורגל הישראלי. כהן, חווה מספר עונות טובות בקרית שמונה וכמובן שעם ההצלחה הגיע המעבר לקבוצה גדולה, ובשנת 2011 עבר לקבוצת הכדורגל הפועל תל אביב, שם חווה שתי עונות בינוניות ולאחר מכן עבר למכבי פתח תקווה שם חווה עונה לא טובה. לכהן יש אפילו ארבע הופעות בנבחרת ישראל בכדורגל.

יחד עם זאת, בדף הויקיפדיה של שיר אלמליח מצוין כי היא החלה את קריירת הדוגמנות שלה עוד בתקופת התיכון כאשר חתמה על חוזה עם סוכנת הדוגמניות בטי רוקאווי ועבודתה הראשונה בתחום הדוגמנות הייתה כאשר דגמנה למגזין האופנה "go". עוד מצוין בדף הויקיפדיה של שיר אלמליח כי בין חלק מהפרויקטים בהם נטלה חלק, ניתן למצוא מותגי על הידועים בכל העולם כגון דולצ׳ה וגבאנה, טום פורד ושאנל. שיר אלמליח הצלטלמה למגוון מגזינים מפורסמים והמובילים בעולם בתחום האופנה.בין מגזיני אופנה אלה ניתן לכלול את מארי קלייר, קוסמופוליטן, מגזין מקסים ומגזין Elle.

אלמליח הובילה קמפיינים ידועים רבים כאשר הידוע שבהם היה לחברת בגדי הים ״בננה״, חברת הגשיר אלמליח וויקיפדיהלישה ״blue bird" וחברת בגדי הים "expose" כאשר בחו״ל הובילה את הקמפיין של מותג ההלבשה התחתונה האיטלקי ״incanto".

הופעותיה של שיר אלמליח בטלוויזיה

לאחרונה החלה שיר אלמליח הדוגמנית להופיע גם על מרקע הטלוויזיה בתכנים שהם מעבר לפרסומות, כאשר את הופעתה הראשונה על המרקע ערכה בתכנית הטלוויזיה מאמא ליגה, אשר עוסקת בשחקני כדורגל ונשותיהם. ההופעה בתכנית גרמה לנסיקה נוספת בקריירה של שיר אלמליח הן מבחינת דוגמנות והן מבחינת טלוויזיה כאשר נבחרה להשתתף בעונת המפורסמים הנוכחית של האח הגדול שהתחילה בתחילת חודש מאי.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!