Search The Query
Search
קניית שיתופים לסטטוסים/תמונות בפייסבוק
  • Home
  • אינטרנט
  • קניית שיתופים לסטטוסים/תמונות בפייסבוק

קניית שיתופים לסטטוסים/תמונות בפייסבוק

מפרסמים מבצע שווה במיוחד ואין לכם אפילו שיתוף אחד? פרסמתם מוצר במחיר מדהים ומי ששיתף זו רק הדודה שלכם? מתלבטים איך לגרום לאנשים לשתף יותר את השירותים והמוצרים שלכם? הגעתם למקום הנכון!

אם אתה לא שם – אתה לא קיים

בעלי עסקים משקיעים נתח נכבד מהזמן ומתקציב הפרסום שלהם בפייסבוק, ולא בכדי. מדובר ברשת חברתית שמלווה אותנו לכל מקום שאנחנו הולכים, בנייד וגם במחשב, מהרגע שקמים בבוקר ועד הרגע שהולכים לישון. כן, רוב האנשים מבלים המון זמן בגלילה אינסופית בפיד שלהם, כדי להישאר מעודכנים.

בעלי עסקים מבינים שהפייסבוק היא פלטפורמה לפרסום שאסור לפספס. הם יודעים שאם הם רק יעלו את התמונה הנכונה או את הסטטוס הנכון שיהפכו לוויראליים, הם יכולים להגיע לאינספור לקוחות פוטנציאליים חדשים.

איך עושים את זה נכון?

רבים מבעלי העסקים פונים לקופירייטרים, לכותבי תוכן או פשוט כותבים בעצמם ומקווים לטוב. העניין הוא שאם לא משקיעים כסף על קידום ממומן בפייסבוק, פשוט לא רואים את התמונה או את הסטטוס. במילים אחרות – הסיכוי שיהפוך לוויראלי הוא די נמוך ואפילו אפסי.

האם שיטת הגרלה בסגנון "שתפו ותזכו" עובדת?

בעלי עסקים מנסים מגוון טכניקות כדי לקדם את המוצרים או את השירותים שהם מציעים בפייסבוק. טקטיקה מוכרת למדי היא להציע מדי פעם בעמוד הפייסבוק העסקי שלהם הגרלות שכל מה שצריך לעשות זה לייק, שיתוף ותגובה או קומבינציה אחרת שלהם. הגרלות בהחלט מעודדות כמויות גדולות של שיתופים, אבל הבעיה היא שלעתים שווי הפרס שבעל העסק צריך "לספוג" הוא עצום, ובעצם הוא יוצא מכל תחרות מופסד.


השיטה הסודית שאתם חייבים להכיר

שיטה יעילה אחרת ליותר הקלקות של share על סטטוס או על תמונה היא באמצעות קניית שיתופים . בדרך כלל העלות נמוכה משמעותית משווי המוצר המוגרל, והתועלת היא גבוהה לא פחות מבחינת מידת הוויראליות והחשיפה אל העסק שלכם.

ב- טרופיק  מעניקים לכם את כל השירותים על מנת לקדם את עמוד העסקי שלכם במינימום כסף ובמקסימום תועלת. צרו עמנו קשר והמומחים שלנו ישמחו לספר לכם כיצד לגרום לעסק שלכם להמריא!

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!