Search The Query
Search
אירודוואי
  • Home
  • Uncategorized
  • צמחי רפואה איורוודי ללחץ דם, כולסטרול גבוה וספירת זרע נמוכה

צמחי רפואה איורוודי ללחץ דם, כולסטרול גבוה וספירת זרע נמוכה

אמנם יש הגדרות מגוונות של איורוודה, היא מוגדרת בצורה הטובה ביותר כאחד המערכות העתיקות ביותר בעולם, אבל היעילה ביותר בהקשר של רפואה וחיים בריאים. בניגוד לרפואה המודרנית, איורוודה מתמקדת בקידום בריאות טובה, ולא בטיפול במחלות. לפיכך, היא מתמקדת ב "מניעה" הרבה יותר מאשר "ריפוי".

עם זאת, כאשר נבדקים במחלות, נעשה שימוש בדיאטות וטיפולי צמחי מרפא. המדע מבוסס על העיקרון שהבריאות תלויה באיזון בין המוח, הגוף והרוח הפנימית.

היום, אנחנו הולכים לדון על שלושה צמחי רפואה איורוודים שפועלים כמו קסם בטיפול במחלות נפוצות רבות.

1. ארג'ואה / ארג'ון: מבחינה מדעית טרמינליה ארג'ונה, וגבהאטה, אולי הסופרים הקלאסיים המשפיעים ביותר על האיורוודה, שהציגו את העץ הזה לטיפול במחלות לב. לאחר שהשתמשו בו כבר מאות שנים (האמינו כי וגבהאטה חי במאות 6 – 7. תחשבו לבד כמה זמן זה…) עבור כשל בלב, טרשת עורקים (העורקים הופכים צרים כמו כולסטרול ושומנים גדלים) והפרעות בקצב הלב (קצב לב לא סדיר) , היא זכתה לכינוי של "שומר הלב". זה גם עוזר באנגינה, כלומר כאבים בחזה הנגרמים על ידי זרימת דם מופחתת אל הלב. זה נצרך בדרך כלל על ידי כולסטרול גבוה בדם.

2. שאטוורי / סטאוור / שטאמבול: ידוע גם על ידי מגוון שמות בשפות האזוריות, זהו למעשה סוגים שונים של מינים של אספרגוס. (ולכן נקרא גם 'אספרגוס פראי'). מבחינה מדעית אספרגוס ריסמוסוס, מומלץ על ידי טקסטים איורוודים לטיפול בקיבה / כיב קיבה והפרעות בעיכול. (דיספפסיה היא המונח הרפואי לקשיי עיכול). היא מתוארת גם כ"גלקטוגוג ", כלומר מזון / צמח המגביר את ייצור חלב השד אצל אמהות מניקות. צמח זה מספק הקלה ב PMS והוא משמש לעתים קרובות כטוניק הרבייה לנשים. עם זאת, יש לה גם יתרונות לגברים ומשפר את ספירת זרע.

3. גוקשורה / גוקהרו: טריבולוס טרסטריס, הידוע בכינויו גוקשורה או גוקהרו, נעשה שימוש בשל היתרונות שלה אין ספור פעמים במשך כ – 5,000 שנים! התורם הראשי של איורוודה, צארקה, שנחשב דיורטי, כלומר, צמח זה נחשב כמו "משתן", חומר המגדיל את ייצור שתן, ולכן, מטפל בתנאים כגון לחץ יתר. בצמח זה נעשה שימוש גם לשם טיפול יעיל של בעיות בכליות ושלפוחית ​​השתן, כגון אבנים בכליות השתנה כואבת. זה לא הכל – גוקהרו מגביר את הכושר המיני אצל גברים ונשים בכל הגילאים. זה מפחית תפקוד לקוי של זיקפה ומגביר את ספירת הזרע. ועל שם כך קרוי "ויאגרה טבעית".

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!