Search The Query
Search
Image
  • Home
  • פרסום משרות בלינקדאין

פרסום משרות בלינקדאין

אחת מהפונקציות המרכזיות של האינטרנט כיום ושל הרשתות החברתיות בפרט הוא התחום של חיפוש ומציאת עבודה.

בעבר היינו רגילים לחפש עבודה בעיתון ולעיתים מפה לאוזן ודרך חברים, האופציות שלנו היו מוגבלות וברורות ולא היינו מחפשים יותר מידי מעבר למה שהעיתון היה מציע לנו, אך עם התפתחות רשתות האינטרנט התחלנו לראות דרכים אחרות בהם ניתן למצוא עבודה ועליהן נפרט במאמר הבא.

אתרי אינטרנט יעודיים – בשנים האחרונות אני עדים לתנופה בקרב אתרי הדרושים ברחבי רשת האינטרנט, בהם מפרסמים המעסיקים עבודות ומזמינים אנשים להציע הצעות ולשלוח קורות חיים.

העבודות באתרים הללו מחולקים בדרך כלל לפי תחומי עיסוק, למשל כלכלה, ייעוץ, נדל"ן וכדומה וניתן להוסיף מסננים נוספים כגון האזור בו נמצאת העבודה וכדומה.

אדם שנכנס לאתר יכול להגדיר את תחומי התעסוקה בהם הוא מעוניין לקבל עדכונים על מודעות דרושים שמתפרסמות באתר ולהם לשלוח קורות חיים.

דרך נוספת בה אנחנו מתחילים לראות אנשים רבים מחפשים עבודה הוא הפייסבוק.

אז כולנו יודעים שהרשת החברתית פייסבוק תפסה מקום משמעותי בחיינו בהיבט החברתי אך לאחרונה היא גם החלה לספק לנו פתרונות בהיבט התעסוקתי.

ברשת הפייסבוק ניתן להקים קבוצות תחת כותרת מסוימת וכל מי שמתאים להגדרת הכותרת יכול להצטרף לקבוצה כך שנוצר מצב שחברות השמה פותחות קבוצות שנקראות למשל "משרות בתחום ההייטק" ואליה מצטרפים אנשי הייטק שונים.

מידי יום מועלות מודעות דרושים של חברות שונות שמחפשות עובדים וגם של חברות ההשמה ובכך נוצרה לה פלטפורמה חדשה לחיפוש עבודה, כל אחד בתחום שלו.

ישנם קבוצות למשל של אנשים מתחום מסוים עם ניסיון ויש קבוצות של מחפשי עבודה ללא ניסיון כך שכל אחד יכול למצוא את הפלטפורמה או הקבוצה שמתאימה לו.

פלטפורמה נוספת היא פרסום משרות בלינקדאין שהיא רשת חברתית מקצועית לפרטים ולעסקים בו כל אחד יכול ליצור לעצמו פרופיל עסקי עם קורות החיים שלו והכישורים שלו ולאחר מכן להצטרף למעגלים חברתיים להם הוא שייך כגון אנשי היי טק מתחום הסמיקונדקטורס וכדומה.

חברות יכולות לקנות שטח לפרסום משרות בלינקדאין שבעזרתו הן יכולות למשוך את עיניהן של אנשים הנמצאים ברשת הזו ולאחר מכן להזמינם לשלוח להם קורות חיים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!