Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חדשות
  • ספת משקולות מתקפלת- שווה להחזיק אחת בבית

ספת משקולות מתקפלת- שווה להחזיק אחת בבית

לרבים מאיתנו יש מנוי לחדר הכושר -חלל בו אנו מקפידים להתאמן, לשפר את הכושר הגופני שלנו, לשמור על הבריאות לחטב את הגוף ולקחת חלק מהאווירה הספורטיבית שמכניסה אותנו לעיניינים גם אחרי ימי עבודה גדושים במשימות. יחד עם זאת, בחיים יש לא מעט תקופות עמוסות: תקופות מבחנים לנו הסטודנטים בהם אין אנו מצליחים לתמרן בין הזמנים ולהגיע לחדר הכושר, תקופות לחוצות בעבודה, תקופות של מחלה בעונת החורף בעיקר ועוד. אלו הזמנים בהם ספת משקולות מתקפלת יכולה לשרת אותנו נאמנה ולסייע לנו לשמור על הכושר הגופני גם בתקופות בהן אנו לא מצליחים להגיע לחדר הכושר ולהתאמן. ספת משקולות מתקפלת מאפשרת לנו לבצע סוגים שונים של תרגילים כמו למשל הרמת משקולות חופשיות לחיזוק שרירי הגב, שרירי הכתפיים ושרירי הידיים. בנוסף, ניתן לבצע תרגילי בטן מסוגים שונים, לעבוד על פיתוח שרירי הליבה ואפילו להתאמן בזוגות וכך להרים משקלים מעט יותר כבדים מהממוצע. חלק מהספות גם מאפשרות לכוון אותן בשיפוע ולהקשות על האימון עצמו וחלקן גם מתכווננות למצבים שונים של ישיבה, שכיבה ועמידה.

יחד עם זאת, מכיון ומדובר בספת משקולות מתקפלת כשמה כן היא, חסכונית במקום וניתן למקמה כשהיא לא בשימוש בחללים קטנים כמו למשל מתחת למיטה או במחסן וכך היא לא תופסת לנו מקום ואנו מוציאים אותה רק בעת השימוש.

המחירים של ספות משקולות מתקפלות נעים בין 100-150 שקלים עבור ספות משקולות מתקפלת יד שנייה ויכולים גם להגיע ל – 500 שקלים עבור אחת חדשה ומשוכללת. ניתן לרכוש אותן בחנויות המוכרות ציוד לחדרי כושר, באתרי יד שנייה ועוד.

לסיום היתרונות של ספת כושר מתפקלת:

  1. ניידת, ניתן לקחת אותה לכל מקום ובקלות להכניסה לתא המטען וכך להישאר בכושר גם כשאנחנו בנסיעה או בחופשה
  2. שומרים על כושר גם כשאין זמן לגשת למכון כושר
  3. ניתן לבצע עליה מגוון עצום של תרגילים מסוגים שונים כך שהיא מתאימה הן לנשים והן לגברים
  4. נמכרת במחיר שווה לכל נפש…

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!