Search The Query
Search
סוגי ריהוט גן אייס

סוגי ריהוט גן אייס

חברת אייס מציעה סוגים שונים של ריהוט גן. במאמר הבא נציג את ההבדלים בין סוגי הריהוט, נביא טיפים לבחירת רהיטים ונסביר ממה נובעים הבדלי המחירים

חברת אייס משווקת ומספקת ריהוט גן עבור לקוחות בכל רחבי הארץ. ניתן לרכוש את הריהוט של החברה ישירות דרך אולם התצוגה והסניפים, או באמצעות אתר האינטרנט. באופן עקרוני נהוג לחלק את סוגי הריהוט למספר קטגוריות:

א. גדרות ופתרונות קירוי והצללה – אפשר לרכוש דרך חברת אייס גדרות, גזיבו וסוככים. זהו ריהוט שמשמש לגידור חלק מהחצר או הגינה. פתרונות קירוי והצללה מיועדים גם למרפסות וגגות, הם מונעים חשיפה ישירה לשמש וניתן לשלב אותם עם פרגולה קיימת. גדרות ופתרונות קירוי והצללה מבטיחים פרטיות מלאה וההתקנה שלהם פשוטה ומהירה. בנוסף, יש לציין שמשיות ניידות או נייחות שמספקות הצללה מקומית.

ב. כורסאות וכסאות – ריהוט גן אייס כולל פתרונות ישיבה מגוונים. כאן מתייחסים בעיקר לכורסאות, כסאות פלסטיק או אלומיניום, מיטות שיזוף ומערכות ישיבה שלמות. בגינה גדולה משתלם יותר לרכוש מערכת ישיבה, אך יש לקוחות שצריכים רק לבצע השלמה של פריטי ריהוט מסוימים. כורסאות וכסאות נמכרים על ידי החברה בטווח מחירים רחב ובאספקה מיידית. מעבר לכך, ניתן לברר דרך נציגי החברה על רכישת נדנדות, ספסל מעץ וקש או סט ריהוט גן.

ג. שולחנות – שולחן הוא חלק בלתי נפרד מהגינה הפרטית. ניתן לשלב את השולחן עם מערכות ישיבה או למקם אותו לצד כסאות אחרים. ההבדלים העיקריים הם בין שולחן פלסטיק לבין שולחנות מתכת, נירוסטה או אלומיניום. שולחן פלסטיק נמכר במחירים זולים יותר והיתרונות שלו הם ניידות, משקל נמוך ותחזוקה נוחה, אך החיסרון הוא עמידות מוגבלת בפני קרני השמש. ריהוט גן אייס כולל שולחן אירוח מתקפל ושולחנות אלומיניום עם או בלי זכוכית מחוסמת.

איך בוחרים ריהוט גן אייס?

יש כמה שלבים שיכולים לסייע ללקוחות לבחור את הרהיטים המתאימים מבין הקטלוג של חברת אייס. בשלב הראשון כדאי להתחיל בהגדרת צרכים ומטרות ובאיסוף מידע. יש לבדוק אילו רהיטים מתאימים לגינה ומה צריכות להיות המידות שלהם. בגינה גדולה אפשר לשלב בין מערכות ישיבה, כורסאות, מיטות שיזוף וכסאות רגילים, אך בחצר קטנה עדיף להתמקד בסט סולידי יותר.

בשלב השני ניתן להשוות בין סוגי ריהוט גן אייס לפי המפרט הטכני. החברה מספקת מידע מלא על חומרי הגלם המשמשים לייצור הרהיטים. המחיר של הרהיטים כפי שמופיע באולם התצוגה או אתר האינטרנט אינו כולל הובלה והרכבה, אך הלקוח יכול בדרך כלל לעשות זאת לבדו. הרכבת הרהיטים אינה מסובכת וההובלה מתבצעת עם הרכב הפרטי. מעבר לכך, ניתן לקבל הצעת מחיר מסודרת על סט רהיטים מלא. זהו פתרון ריהוט לגינות חדשות ולבתים שעדיין לא עברו עיצוב.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!