Search The Query
Search
  • Home
  • נקסוס 5 – המכשיר הכי אטרקטיבי בשוק הסמארטפונים

נקסוס 5 – המכשיר הכי אטרקטיבי בשוק הסמארטפונים

הסמארט פון המעולה הזה, שיצא לשוק הישראלי בתחילת נובמבר שנת 2013, זכה לתואר ״הסמארט פון האטרקטיבי ביותר בשוק״. ומה זה אומר? באופן כללי הוא נחשב ל- Value for money, כלומר התמורה לכסף שתשלמו עליו היא גדולה במיוחד בהשוואה למכשירים אחרים בשוק. בהשוואה לנקסוס הקודם, נקסוס 5 מעט ארוך יותר והמסך שלו הוא לא פחות מ – 4.95 אינץ. המכשיר עצמו שוקל רק 130 גרם, עוביו 8.6 מילימטר והוא פשוט וקל לתפעול. הכל גדול במכשיר, האפליקציות ברורות והמסך חד בצורה יוצאת דופן. נקסוס 5, פותח בשיתוף פעולה מלא בין חברת Google לחברת LG והוא המכשיר החמישי בסדרה. במכשיר יש מעבד מסוג Snapdragon 800 והוא מכשיר נסיוני למערכת ההפעלה החדשה של ״אנדרואיד קיטקט״ 4.4.

 

״אנדרואיד קיטקט״ 4.4

אנדורואיד היא בעצם מערכת הפעלה המתאימה לסוגים שונים של מכשירי סמארטפון, טאבלטים ומחשבים המצוידים בטכנולוגיית מסך הטאץ׳ והיא מיוצרת ע״י חברת Google העולמית. בשנת 2010 היא שברה בתחרות את Apple והפכה למערכת הכי נמכרת בעולם בכל הנוגע לסמארטפונים. ״אנדרואיד קיטקט״ 4.4, מביאה איתה שיפורים רבים בביצועים לעומת המערכות הקודמות ביניהן זיכרון גבוה יותר, תמיכה במכשירים חלשים ועיצוב משודרג. בנוסף ״אנדרואיד קיטקט״ 4.4, מאפשרת לנו להשתמש בטכנולוגיה חדשה שפותחה ע״י Google – שירות החיפוש הכי חכם שראתה הטכנולוגיה שזכה לשם Google now. השירות מאפשר לתת תשובות על חיפושים ולשלב את המידע עם בעל המכשיר, מאין עוזר אישי חכם. דוגמאות לשאלות ש- Google now עונה לכם הן האם לצאת מחר עם מטריה, עדכון על מצב התנועה בכבישים, התראות על פגישות ועוד.

 

מצלמה

המכשיר מצוייד במצלמה עם חיישן 8 מגה פיקלס בדיוק כמו בנקסוס 4, אך שתי החברות הוסיפו לו שיפורים ואת טכנולוגיית ה- HDR המאפשרת לשלב מספר תמונות יחדיו.

 

מעבד

נקסוס 5 נחשב למכשיר מהיר המצויד במעבד סנאפ-דרגון 800. האפליקציות נפתחות ורצות באופן מהיר ומבחינת מהירות, המכשיר עבר את כל המבחנים ששמו אותו בדירוג גבוה ביחד למתחרים המוכרים.

 

לסיכום נקסוס5 הוא מכשיר שנותן תמורה מצוינת לכסף שתשקיעו בו. הוא נראה מצוין, קל לתפעול, נוח לנשיאה ונחשב לאחד המכשירים הכי פופולאריים בשוק הסמארטפונים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!