Search The Query
Search
Image
  • Home
  • מתחם שרונה תל אביב

מתחם שרונה תל אביב

מתחם שרונה הינו מתחם עסקים, בילוי ומגורים אשר נמצא במרכז תל אביב בסמוך למגדלי עזריאלי ובסיס הקריה.

המתחם נפתח לפני כשנתיים לאחר ששופץ באופן אינטנסיבי במשך מספר שנים ובתים רבים שופצו ושומרו וכיום ניתן למצוא מספר רב של בתי קפה, מסעדות, שבילי הליכה, חנויות ומדשאות רבות.

קצת היסטוריה

מתחם שרונה בתל אביב נקרא גם בעבר מתחם הטמפלרים אשר בו התגוררו מתיישבים גרמנים אשר באו מגרמניה לארץ ישראל לעסוק בחקלאות.

הטמפלרים לימדו יהודים רבים את רזי החקלאות ואף העסיקו יהודים בעסקי החליבה שלהם על מנת שיוכלו למכור מוצרים כשרים ליהודי יפו.

בתקופת מלחמת העולם השנייה רבים מהם חזרו לגרמניה על מנת להתגייס לצבא הגרמני, דבר שדילל את המושבה הגרמנית בשרונה וחלק מאותם גרמנים שנשארו בה הוגלו לאוסטרליה או חזרה לגרמניה ובסוף המלחמה נשארו במושבה כחמישים תושבים.

לאחר היוודע מימדי השואה, הלחץ לגרש את יתר הגרמנים שנשארו בארץ רק גדל ולאחר שאחד ממנהיגי הקהילה הגרמנית בארץ נרצח עזבו רובם את ארץ ישראל.

מתחם שרונה תל אביב היום.

כיום במתחם שרונה ניתן למצוא עשרות מוקדי בילוי כאשר בין המקומות המובילים ניתן למצוא מסעדות רבות, כאשר חלקן של שפים מקצועיים ומוכרים וחלקן מסעדות קונספט חדשות.

בנוסף מגוון רחב של בתי קפה ניתן למצוא במתחם שרונה תל אביב כמו גם גלידריות ומשדאות רבות שבהן נוכל לשבת, לעשות פיקניק ולבלות בחיק המשפחה.

במתחם קיימים גם שלושה מגדלים מגורים אשר משקיפים על כל המתחם מלמעלה ובנייתם הסתיימה לאחרונה.

מתחת למתחם המגורים של שרונה ניתן למצוא את שרונה מרקט אשר הוא שוק איכרים יוקרתי אשר בו ניתן למצוא מן השמנא והסלתא של התוצרת המקומית, החל מגבינות יוקרתיות, פסטות טריות מעבודת יד, יינות מסוגים שונים, ממתקים, פיצוחים חלבות ועוד.

בנוסף ייפתחו בשוק מספר מסעדות קטנות אשר יציעו אוכל בוטיק יוקרתי והגולת הכותרת של שרונה מרקט הוא מעדניית הפושון היוקרתית במגיעה אלינו היישר מרחובות פאריס בה ניתן יהיה לנות מאפים וקינוחים צרפתיים טיפוסיים בנוסף לכבד אווז המוכר שהרשת מציעה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!