Search The Query
Search
Image

מכונת ברד – סיבה למסיבה!

בהיותכם מתכננים את מסיבת יום ההולדת של בנכם או בתכם, וודאי אתם חושבים על אטרקציות, הפעלות וכמובן אוכל ושתייה. כולנו רוצים מסיבת יומולדת צבעונית, מקורית שמחה בה כל הילדים יהנו וירגישו חלק בלתי נפרד ממנה. אחת הדרכים היותר טובות שישדרגו את יום ההולדת ולמעשה כל אירוע שהוא יכניסו טעם, צבעוניות וכייף היא מכונת ברד. כולנו זוכרים את מכונת הברד עוד כשהיינו ילדים – נמצאת בכל מקום – בקיוסק של בית הספר, בקאנטרי בבריכה, ברחובות העיר, במסיבות ואפילו יש בתים שמכינים בהם ברד באופן עצמאי. קצת מיץ פירות מהול במים בכוס פלסטיק, מכניסים להקפאה חלקית והנה – ברד ביתי.

מכונת ברד כמה זה עולה?

לרוב כאשר נהיה מעוניינים להכניס לאירוע שלנו מכונת ברד נפנה לחברה המשכירה ציוד ואטרקציות לאירועים. מחיר המכונה תלוי בהתאם לכמות השעות או הימים ובהתאם לכמות הטעמים שתרצו שיהיו באירוע. מומלץ לפנות לחברה מוכרת המחזיקה במכונות ברד ומכונות שתיה ואוכל נוספות המיוצרות על ידי חברה עם שם ומוניטין. טרם אתם משכירים את המכונה בקשו לוודא שהיא אכן עובדת כמו שצריך ומייצרת ברד טעים וצבעוני לפי הטעמים שבחרתם, כדי שביום האירוע לא תגלו שהיא בכלל לא פועלת. כדי שהכל יילך כמו שצריך ביום ההולדת או המסיבה, כדאי לבחור מבוגר אחראי מעל גיל 16 שימזוג את כוסות השתייה לילדים עם קש. כדאי לבחור בכוסות קטנות שכן מכיון והמשקה קר במיוחד, רוב הילדים לא מסיימים כוס גדולה ולכן חבל.

אז קדימה זה הזמן להתחיל ולתכנן את המסיבה הקרובה ולבחור את הציוד והאטרקציות הכי שווים, כאלה שיגרמו לכל הילדים להעלות חיוך על הפנים ולזכור את יום ההולדת עוד ימים רבים. ניתן לשלב יחד עם מכונות הברד גם דוכני אוכל דוגמת דוכן נקניקיות, תנור פיצה ושולחן ממתקים ו/או אטרקציות לילדים כמו למשל טרמפולינה, מתקן מתנפח, משחקי וידיאו ועוד אינספור אפשרויות. לפני שמתחילים לתכנן את המסיבה כדאי להגדיר מראש תקציב הגיוני שמצד אחד יתאים לכמות הילדים ומצד שני יאפשר לנו לנצל את החלל שברשותנו כמו שצריך.

7331709978_262b7e2605_z

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!