Search The Query
Search
מייקל ג'קסון

מייקל ג'קסון האגדי

מייקל ג'קסון נולד באינדיאנה, ארצות הברית ב 29 באוגוסט, 1958. הסופרסטאר האמריקני הזה בידר את הקהל שלו במשך עשורים רבים. מייקל היה פלא מוזיקלי עם שירה יוצאת דופן וכישרון ריקוד. כפפות לבנות, ריקוד ירח, קול גבוה ודק וגרביים לבנות עם נעליים שחורות הפכו לסימן ההיכר של מייקל ג'קסון. הוא ללא ספק היה אחד מכוכבי הפופ הכי פופולריים ומצליחים של שנות ה-80. עם הגיוון המוזיקלי המדהים שלו, מהלכי ריקוד מדהימים וכוח רב של כוכבים, הוא שלט במצעדי הפזמונים במשך שנים רבות. האלבום Thriller היה ההישג הכי מוכר שלו והאלבום הכי נמכר בכל הזמנים.

מייקל ג'קסון הושפע מעבודתם של מוזיקאים כמו ג'יימס בראון, ליטל ריצ'ארד, דיאנה רוס, ג'ין קלי, דיוויד רופין, סמי דיוויד וביג'יז. הוא גם העריץ הופעות ממוזיקה מסורתית באולמות כמו צ'רלי צ'פלין ובני היל.

חייו של מייקל ג'קסון

מייקל ג'קסון התחיל את הקריירה שלו מוקדם עם אחיו הבוגרים ובקרוב הפך להיות הסולן המוביל של הקבוצה. הוא הרשים בקלות קהלים באמצעות טווח ועומק הרגשות שלו. הקריירה שלו התקדמה בהדרגה והוא היה האמן השחור הראשון שהפך להיות לכוכב ב MTV.

מייקל ג'קסון חי חיים בודדים ועצובים והוא תמיד הרגיש שאף אחד לא מסוגל להבין אותו. הייתה לו ילדות קשה והוא הרגיש שאביו תמיד היה מאוד קשה וקשוח שהיה מכה אותו לעיתים קרובות לפני הופעות על הבמה. הוא נכנס לתעשיית הבידור כאשר היה בן שש והוא התחרט על העבודה שהוא מעולם לא יכול להיות מדברים מהנים שילדים בגילו עושים כמו מסיבות, מסיבות פיג'מות, תעלול או ממתק וכדומה. הוא תמיד השתוקק לחברי אמת ולעיתים קרובות שוטט ברחובות בלילה בחיפוש אחר מישהו לדבר איתו. הוא התוודה שבכה פעמים רבות בפרטיות של ביתו. מייקל ג'קסון אהבה ילדים ובילה כמעט כל חייו בעזרה למיליוני ילדי ברחבי העולם. עם זאת, הוא הרגישה שהתקשורת ניצלה את הדאגה שלו לילדים והפכה אותו למטרה פגיעה.

למרות כל ההישגים שלו, התקשורת תמיד התמקדה בתימהוניות שלו ותיארה אותו כמטריד מינית.
ב 1993, הוא הואשם בהטרדה מינים של נער. למרות שהוא הכחיש את ההאשמות נגדו וניסה להגיע לפשרה מחוץ לכותלי בית המשפט, כל הניסיונות שלו נכשלו להחזיר את המצב. ב 1994 הוא התחתן עם ליסה פרסלי, בתו של המלך אלביס פרסלי. הרבה אנשים האמינו שזאת הייתה הצגה מצד ג'קסון כדי לסיים את ההאשמות שלו על כך שהוא הומוסקסואל.

לקראת סוף חייו, מייקל ג'קסון הפך להיות שורת המחץ המועדפת על ידי התקשורת והוא תמיד היה מוקף בצרות. ב 25  ביוני, 2009, מייקל ג'קסון התמוטט עקב דום לב והובהל למרכז הרפואי UCLA.
שם הוא הוכרז כמת בגיל 50. באותו הזמן, הוא ערך חזרות והתאמן לקראת הקאמבק הקרב של סט ההופעות הסופי שלו. המשטרה החליט להתייחס למוות שלו כרצח לאחר שהם מצאו מספר סמים בתוך הגוף שלו. עד כה, המשטרה מבצעת חקירות על קונארד מורי, הרופא האישי של ג'קסון.
אחד מגיבורי המוזיקה הגדולים ביותר של המאה היה צריך להתמודד עם מוות מאוד מצטער ובטרם עת. בזמן המוות שלו, הוא היה ידוע יותר בגלל הבזבוזים הנרחבים שלו, ההתנהגות הלא יציבה ומספר ניתוחים פלסטיים מאשר המוזיקה שלו.

המוות שלו היה הלם גדול עבור כל המעריצים של מייקל ג'קסון ברחבי העולם. ה 7 ביולי, 2009 היה טקס האשכבה של מייקל ג'קסון שהתרחש בסטייפל סנטר בלוס אנג'לס. ב 3 בספטמבר, 2009, הגופה שלו סוף סוף נחה על משכבה בשלום בבית הלוויות פורסט לוון לאחר ויכוחים רבים עם משפחתו.
מייקל ג'קסון היה אמן גדול והוא תמיד יחיה בלבבות של מיליוני מעריצים בעלי אהבה בלתי פוסקת כלפיו.

מייקל ג'קסון

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!