Search The Query
Search
Image
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • מטבחים מודרניים – כיצד המטבח המודרני הפך למקום העיקרי בבית?

מטבחים מודרניים – כיצד המטבח המודרני הפך למקום העיקרי בבית?

אין ספק כי בשנים האחרונות המטבח הפך להיות לחלל המבוקש ביותר בבית. אם עד לפני כמה שנים כל מה שהיינו עושים במטבח היה לבשל, לאפות ולאכול ארוחת ערב, היום המטבח הוא הרבה יותר מזה. לא רק שהציוד הטכנולוגי המשוכלל שאנו מכניסים למטבחים המודרניים גורם לנו לרצות ולהישאר שם זמן רב יותר, אלא גם האי הפך למקום ישיבה מרכזי בו אנו מעבירים ככה סתם שיחות חולין, שותים כוס קפה כשאנו מציצים בכותרות הבוקר בעיתון ואפילו יש מאיתנו שמתקינים במטבח טלוויזיה או מערכת שמע ומבלים את זמן הפנאי שלנו במטבח. ובכן מה מאפיין את המטבח המודרני של שנות ה- 2000 ומדוע רוב המשפחות בוחרות בסגנון עיצובי זה?.

מאפייניו של המטבח המודרני

ראשית כל, המטבח המודרני מאופיין בקווים נקיים וברורים. בשונה ממטבחים כפריים, בהם הדגש הוא על חומר הגלם עץ, כאן במטבח המודרני נשלב חומרי גלם כמו מתכות לסוגיהן, שיש ברצפה או קרמיקה ברצפה, זכוכית בארונות ועוד. לרוב נבחר 2 או 3 צבעים עיקריים ונשחק איתם כמו למשל לבן ושחור, שמנת עם אדום ושאר שילובים מעניינים אך ברורים. הרעיון בעיצוב שבמטבח המודרני הוא ליצור אלמנטים מיוחדים ומשוכללים סטייל תנור שעושה כמה פעולות, אופה לחם מתוחכם והכל בכדי לענות על הצרכים שלנו במטבח תוך מתן דגש על אחסון פרקטי ואווירה עתידנית ומתקדמת. קשת רחבה של מטבחים קיימת היום עבור הקהל הישראלי ותוכלו לקבל השראה מאתרי האינטרנט הרבים של חברות המעצבות, מתכננות ומייצרות שלל של מטבחים מודרנים. אופציה נוספת היא כמובן לעיין בקטלוגים וכך לבחור את המטבח המושלם עבורכם … איך תעשו זאת?

  1. שאלו את עצמכם שאלות כמו כמה מקום אתם צריכים, איזה סוג של אחסון אתם מעדיפים, איך תנצלו את המקסימום שלחלל בו המטבח ימוקם יש להציע לכם ועוד.
  2. בחרו את חומרי הגלם מהם אתם רוצים שהמטבח שלכם יהיה עשוי ואל תשכחו שלתאורה יש מרכיב מרכזי וחשוב כאן.
  3. היופי והאתסטיקה בהחלט משחקים תפקיד חשוב ועיקרי במטבח המודרני אך אל תשכחו שהמטבח הזה הולך לשמש אתכם שנים רבות ולכן הפרקטיות חשובה גם היא ויש להתייחס לנוחות ולמשטחי העבודה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!