Search The Query
Search
מציאות רבודה

מה זה מציאות רבודה ומה היתרונות של זה?

בשנים האחרונות הביטוי "מחשבה יוצרת מציאות" קיבל משמעות עמוקה ונכונה יותר. כיום באמצעות תוכנות שונות ליצירת מציאות רבודה אנחנו יכולים לשחק עם המציאות שלנו וליצור אותה כך שהיא תהיה נעימה יותר, מעניינת יותר, מאתגרת יותר ואפילו נוחה יותר. אך מה זה בעצם מציאות רבודה? ומה היתרונות של זה? המציאות הרבודה היא למעשה אותה המציאות בה אנחנו רגילים לחיות עליה מלבישים באמצעות אמצעים גרפיים וטכנולוגיים פרטים נוספים כמו למשל במשחק הפוקימון גו בו ניתן "לשתול" דמויות פוקימון בכל מקום בו אנחנו חיים.

במקומות רציניים יותר ניתן לשנות את המציאות כך שהיא תהיה קלה ונוחה יותר לעבודה. כך למשל בבתי חולים מתקדמים מבחינה טכנולוגית המנתחים בחדרי הניתוח עושים שימוש באותה הטכנולוגיה של פוקימון גו בשביל לנתח טוב יותר את החולים ולראות כל הזמן את המדדים החיוניים שלהם בזמן הניתוח.

מציאות רבודה ושיווק חכם של העסק שלך

מציאות רבודה יכולה לסייע לבעלי עסקים רבים לשווק באופן חכם ומקורי יותר את העסק שלהם. כך למשל בשיא המשחקים של פוקימון גו ניתן היה לראות את הדמויות של המשחק בחנויות ובבתי עסקים שונים בתדירות גובה וזאת משום שבעלי העסקים שילמו למשחק כדרך לשווק את עצמם ולהשיג הרבה יותר לקוחות. תחום זה מהווה תחום חדש ומסעיר והוא נמצא היום בחיתולים שלו. יש לשער שבעתיד התחום ימשיך להתפתח ולהפתיע אותו וליצור לנו מציאות שתעלה על כל דמיון.

מציאות רבודה והפיכת צורות לימוד לחווייתיות יותר

לתחום של מציאות רבודה יכולות להיות גם משמעותיות חינוכיות רבות והוא יכול לעשות מהפכה בדרך שבה ילדים לומדים כיום. באמצעות אמצעים טכנולוגיים שונים ניתן להפוך חדרי כיתות למעניינים ו"חיים" יותר כך שכאשר הילדים לומדים על חיה מסוימת הם יוכלו באמצעות לבישת משקפיים מיוחדות (כמו משקפי גוגל למשל) לראות את החיה. באופן דומה בעת שיעורי ביולוגיה הילדים יוכלו לראות את שלד האדם או את מערכת הלב באופן "חי" מולם בכיתה בעזרת משקפיים מיוחדות ואז להבין טוב יותר את החומר שהם לומדים.

מציאות רבודה

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!