Search The Query
Search
מחירי הובלות קטנות

מה הן הובלות קטנות?

ברמת העיקרון הובלות קטנות כשמן הן, אלו הובלות של מעט פריטים ובדרך כלל גם קטנות במחיר. אני בכוונה לא אומר שמדובר בהובלות של פריטים קטנים מכיוון שהובלות קטנות יכולות להתייחס לפריט בודד גדול מאוד.

למשל הובלת מקרר או הובלת מיטה נחשבים להובלות קטנות מכיוון שזהו פריט בודד.

עבור מובילים מקצועיים, הובלות קטנות הן חשובות בדיוק באותה מידה כמו כל הובלה אחרת. יש לנהוג באותו כבד ראש בהובלה קטנה כאילו זו הובלה של תכולת דירה שלמה. לא משנה אם זה פריט בודד או מספר פריטים, אנו תמיד נטפל בהם בזהירות ובמסירות ונעביר אותם מנקודת האיסוף לנקודת היעד.

כל פריט להעברה הוא עולם ומלואו ועבור מזמין ההובלה הוא חושב, אחרת לא היה מזמין שירותי הובלות קטנות.

כמו בכל העברה יש להקפיד על אריזה נכונה של הפריטים והכנתם להובלה. יש לעטוף אותו היטב בצורה אשר תגן עליו מכל מיני מכות וזעזועים שהוא עלול לעבור. מרבית המובילים מספקים גם ציוד אריזה וחלקם אך שירותי אריזה.

המובילים עושים את הכל בשביל לתת את המחיר הנמוך ביותר עבור הובלות קטנות אך לעתים תמחור ההובלה תלוי גם במרחק ולאו דווקא בכמות הפרטים. להובלה מחיפה לבאר שבע ישנה עלות מסוימת, תוספת של פריט זה או אחר לא תשנה את העלות הבסיסית שיכולה להיות גבוהה יחסית בגלל המרחק הרב והזמן הדרוש. למרות כל זה המובילים עושים את כל המאמצים האפשריים להתחשב בלקוחות ולתת להם את המחיר הנמוך ביותר האפשרי.

בכל שאלה שיש לכם תמיד תוכלו לפנות למובילים ולהתייעץ, מומלץ לקבל הצעות מחיר מכמה מובילים שונים. בוודאי שתקבלו הצעות מחיר שונות בין המובילים השונים, יש להם צרכים לוגיסטיים שונים היוצרים מבנה עלויות שונה עבור כל חברת הובלות. אם מוביל מסוים מבקש מכם יותר כסף ממוביל אחר זה לא בגלל שהוא   מנסה לרמות אתכם.

מחירי הובלות קטנות משתנים בין המובילים השונים ואפילו קיימים הבדלים בין עונות השנה לכן, אל תשווה הצעת מחיר של הובלות קטנות שקיבלתם אצל מוביל מסוים בחודש יולי להצעת מחיר שקיבלתם אצל מוביל אחר בחודש ינואר.  הכל משתנה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!