Search The Query
Search
  • Home
  • מהם הדגשים בעת שנחפש כספות למכירה?

מהם הדגשים בעת שנחפש כספות למכירה?

הגעתם למסקנה שאתם זקוקים לכספות איכותיות מאד. מטבע הדברים, אתם מתחילים לחפש דגמים שונים של כספות למכירה, אך מגלים תוך זמן קצר שיש לא מעט מושגים שצריך ללמוד. אז מהם הדגשים החשובים ביותר לבחירת הכספת? איך נהיה בטוחים שאנחנו בוחרים כספת ברכישה משתלמת? הנה כמה דגשים שיעזרו לכם מאד בתחילת הדרך לרכישה חכמה של כספות.

כך בוחרים בצורה נוחה

  • משקל הכספת – ההיצע הסטנדרטי של כספות למכירה, הוא של כספות עד למשקל של 20 ק"ג ברוב המקרים. לעומת זאת, אם אתם רוצים לקבל הגנה עוד יותר איכותית נגד פורצים, יש צורך לבחור בכספת במשקל של יותר מ10 ק"ג, ולעתים הן אף שוקלות כמה עשרות ק"ג, וכך מבקשות מאד על גניבת הכספת עצמה. שימו לב שהכספות הכבדות יותר – גם עולות יותר בהתאם.
  • איך הן נפתחות? – ברוב המקרים, כספות למכירה נפתחות בעזרת מנגנון דיגיטלי, וע"י הקשת קוד מתאים על גבי צג דיגיטלי. היתרון הוא שכך מקשים מאד על הפריצה, וכך גם אין חשש לאובדן של מפתח שייפול לידיים הלא נכונות. עם זאת אפשר לבחור כספות שישלבו בין קוד דיגיטלי לבין מפתח פיזי, וכן לבחור בכספות עם כרטיס מגנטי, וכיו"ב.
  • כספות מיוחדות למכירה – ניתן לבחור גם כספות למכירה שמתאימות לצרכים מיוחדים וספציפיים. כך למשל ארונות הנשק, הם בעצם סוג של כספות, אלא שהם גדולים יותר, ומיועדים לשמירה של כמה וכמה כלי נשק (לרוב בשימוש בחברות אבטחה). כספת מיוחדת מסוג נוסף היא זו שמתאימה לארונות קודש – כך שניתן למגן אותם נגד פריצות ונגד גניבה של  תכולת ספרי הקודש.
  • עמידה בתקן הביטוח – כשאתם רוכשים כספת ורוצים לבטח את תכולתה, שימו לב שהכספת עומדת בתקנים של חברת הביטוח, ועברו היטב על הסעיפים של הפוליסה. כך במקר שבו היא חו"ח תיפרץ או שיגנבו אותה – תוכלו לקבל פיצוי מתאים.

פשוט לישון בשקט עכשיו

כמובן שהציפייה היא בכל מקרה, שכל מה שנמצא בתוך הכספת יישאר מוגן לחלוטין, ושלא תצטרכו לסבול מגניבות או מפריצות. הכספת אמורה לספק לכם יותר בטחון – ולכן השקיעו בבחירת הכספת המתאימה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!