Search The Query
Search
טרופיק פרסום באינסטגרם

טרופיק פרסום באינסטגרם

עד לפני עשר שנים, אף אחד מאיתנו לא חשב שהוא יעביר חלק ניכר מהיום שלו בשיטוט וגלישה ברשתות חברתיות ואתרי אינטרנט. עולם השיווק והפרסום עבר תהפוכה של ממש בשנים האחרונות. אם בעבר כדי לפרסם את העסק שלנו היינו צריכים להשקיע תקציבי פרסום די גדולים, היום דרך הרשתות החברתיות ובכלל רשת האינטרנט, אנו יכולים להשיג קידום ושיווק אינטרנטי של העסק שלנו, לפעמים אפילו בחינם ואם לא בחינם, אז במחיר ממש נמוך.

היום ברגע שהבנו כי לעסק שלנו יש פוטנציאל עסקי טוב ואנו יודעים לזהות איך אנו יכולים לקדם אותו ברשתות החברתיות ובאמצעות אתר תדמית או באמצעות חנות אינטרנטית, תוך זמן קצר אנחנו יכולים למצוא את עצמנו על גל המכירות. אז נכון, זה לא קורה בין יום, וגם לא בין שבוע, גם תהליך זה דורש השקעה רבה של מחשבה, יצירתיות, כסף ואנרגיה אבל אין ספק כי אפשר לקצר תהליכים דרך רשת האינטרנט.

מדוע השיווק האינטרנטי עובד?

  1. כולם נמצאים ברשת היום אין אדם שלא מחפש מידע בגוגל מכל מיני סוגים. כולנו שואלים שאלות, כולנו מבצעים רכישות, כולנו מחפשים חופשות, רעיונות, בעלי עסקים ופתרונות באמצעות רשת האינטרנט
  2. קהלי יעד רלוונטיים –  אם הפרסום שלנו ממוקד מטרה, הרבה יותר קל להגיע אל אותם אנשים שמחפשים אותנו. הרבה יותר קל להגיע לקהלי יעד רלוונטיים כי מראש אנחנו פונים רק למי שמחפש אותנו.
  3. ויזואלי דרך הרשת אפשר להמחיש דברים ורעיונות באמצעות תמונות, סרטונים וממל. השילוב בין השלושה מאפשר לנו להעביר מסרים בצורה מעולה.

אז אם גם לכם יש דף עסקי בפייסבוק או פרופיל באינסטגרם, באמצעות החבילות של טרופיק פרסום באינסטגרם תוכלו להגדיל משמעותית את רמת החשיפה שלכם ברשת. בקלות רבה, אתם יכולים בעצם לרכוש חבילות של לייקים, תגובות, עוקבים, שיתופים לסרטונים, לתמונות ולמלל שאתם מעלים לרשת החברתית אינסטגרם וכך בעצם למצות עד תום את הפוטנציאל האדיר שבפרסום, שיווק וקידום ברשתות חברתיות.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!