Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חיפוי קירות – שינוי מהותי בעיצוב הבית

חיפוי קירות – שינוי מהותי בעיצוב הבית

אם פעם בעבר הרחוק הקירות היו נחשבים לאלמנט משעמם, צבעם תמיד היה לבן, בלי יותר מידי השקעה בפן העיצובי שלהם, הרי שכיום אין כך פני הדברים, בבתים רבים אנו רואים את הקירות בתור אמצעי לביטוי סגנון העיצוב של הבית, דבר שפעם היה שמור אך ורק לרהיטים והאביזרים שהיינו רוכשים לבית שלנו.

בימים אלה כאשר אנו מתחילים לחשוב על סגנון עיצוב הבית שלנו, עוד הרבה לפני שאנו מכניסים את הרהיטים לתוך הבית. למעשה, בתכנון מראה הבית אנו חושבים ומעלים רעיונות יחד עם האדריכל עוד בשלב העיצוב והתכנון.

לא קיים כיום אדריכל או מעצב פנים, שלא מפנה קיר אחד לפחות בפרוייקט מולו הוא ניצב למטרת הקניית סגנון העיצוב של הבית והוספת מימד עיצובי נוסף.

השימוש בחיפוי קירות מאפשר לנו לבטא בצורה טובה יותר את הסגנון אותו אנו רוצים להשרות בבית.

חיפוי קירות בסגנון כפרי 

על מנת להשיג תחושה כפרית וחמימה בביתנו או בעסק שלנו בין אם מדובר על משרד, מסעדה או פאב, נרצה להשתמש כמה שיותר בחיפוי קירות העשוי מחומר הגלם עץ.

חיפוי עץ לקירות, מוסיף תחושה של חמימה תודות לצבעים ולטקסטורה של העץ, ובנוסף, אף ניתן להשיג עימו תחושה של יוקרתיות, זאת אם  בוחרים להשתמש בסוגים של עץ טיפה יותר נקיים או סגנונות של אריחי עץ מעוצבים, אך כל סוג עץ פשוט או יוקרתי יספק לכם את אותה תחושת ביתיות וחמימות בחלל.

חיפוי לקירות בסגנונות מודרניים

בשנים האחרונות אנחנו רואים שני אלמנטים מאוד פופולאריים כאשר מדובר על עיצוב פנים ובהיבט של חיפוי קירות. האחד הוא המתכת, אשר מקנה עיצוב בגוון מעט יותר תעשייתי אך מאוד עכשווי.

חיפוי קירות נעשה באמצעות טפט של אריחי מתכת בעיצובים שונים, חלקם מותאמים במטרה לספק תחושה עיצובית נקייה וחלקם בעיצובים שונים, גסים יותר, על מנת לתת מראה מעט תעשייתי.

גם חיפוי האבן נכנס חזק לתחום העיצוב הן לעיצוב עסקים, מקומות ציבוריים והן לבתים פרטיים, דירות ווילות.  למעשה, ישנם כיום אין ספור סוגים של חיפוי אבן לקירות, אשר נותנים מספר מימדי עיצוב שונים, החל מסגנון עיצוב יוקרתי, ועד סגנון עיצובי עתיק, בסגנון של טירה או ארמון ואפילו עיצוב תעשייתי על ידי אריחים כמו בטון אדריכלי.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!