Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חיפוי אבן לקירות- מתאים לכולם

חיפוי אבן לקירות- מתאים לכולם

בשנים האחרונות אנו עדים ליותר ויותר עיצובי פנים וחוץ על ידי אדריכלים שמשלבים חיפוי אבן לקיר, הן במבנים גדולים והן בבתים פרטיים. חיפוי אבן לקיר הפך לנישת עיצוב פופולארית, עקב הערך המוסף שלו למבנה, מבחינה עיצובית אך ישנם גם ערכים מוספים בהיבט הפרקטי.

אם בעבר חיפוי אבן לקירות היה נחשב לנחלתם של בתי עשירים ורק אדריכלי האלפיון העליון היו משתמשים באלמנט מסוג זה, היום אין זה כך. למעשה, נוכל למצוא חיפוי אבן לקירות ביתנו במחירים הוגנים ונוחים לכל כיס.

היתרונות שבחיפוי אבן לקירות

תוספת של חיפוי אבן לאחד מקירות הבית או לכל קירות הבית נותן מימד עיצובי נוסף לבית ומוסיף לו יוקרה, הבית שלכם יהיה שונה בנוף השכונה אם תחליטו להוסיף לו חיפוי אבן לקירות. חיפוי האבן לקירות מוסיף מימד יוקרתי למראה החיצוני של הבית שקשה מאוד להשיג על ידי גימורים אחרים כגון עץ, בטון, טיח, שפריץ או כל עבודה אומנותית אחרת. מעבר לעובדה שתהיו שונים בנוף השכונתי שלכם ותוסיפו לביתכם מראה יוקרתי וייחודי, תוכלו לעצב בעצמכם את סגנון הבית שתמיד חלמתם עליו, תוכלו להשתמש באבנים שיתנו טאץ׳ של בית עתיק, תוכלו להשתמש באבנים שיתנו טאץ׳ של טירה או להשתמש בסוג אבנים מודרניות לעיצוב עדכני או אפילו אבנים ירושלמיות. יתרון נוסף ובולט מאוד שיש בחיפוי אבן לקירות הוא הטמפרטורה. מה זה אומר?

כאשר אנו משתמשים בחיפוי אבנים לבית שלנו אנחנו בעצם שמים שכבת הגנה נוספת לקיר.

הדבר עוזר לנו בעיקר בחודשי הקיץ החמים או בחודשי החורף הקרים כאשר חיפוי האבן עוזר מסייע לשמר את הטמפרטורה הנכונה בפנים הבית.

בבתים אשר יש להם חיפוי אבן לקירות אין צורך להשתמש בקירור בקיץ בכל שעות היממה ובטח לא בטמפרטורות נמוכות היות והבית שומר על הטמפרטורה הקרירה שלו עם מעט מזגן ואין צורך שהמזגן יפעל למשך כל היום כמו שקורה למשל בבתים העשויים מעץ, כאשר אנו עשויים למצוא את עצמנו כל ימי הקיץ החמים עם מזגן פועל בטמפרטורות קרות מאוד. מעבר לעובדה כי בית עם חיפוי אבן נחשב למיוחד מבחינה עיצובית ואדריכלית, בנייה באמצעות שימוש בחיפוי אבן, תחסוך לנו לא מעט כסף.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!