Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חוקר פרטי בצפון

חוקר פרטי בצפון

רבים מאיתנו נתקלו בסוגיה כלשהי במהלך חייהם בה התלבטנו האם לשכור את שירותיו של חוקר פרטי בצפון.

סיבות אשר חלקן קשורות בחיינו הפרטיים, חלקן קשורות בעבודתנו בעסק שלנו או עסק אותו אנו מנהלים ואפילו אם מדובר במעקב או חיפוש כלשהו של אדם או פרטים שאנו רוצים שאדם מקצועי ומיומן יערוך בשבילנו. לא משנה מהי הסיבה בגינה נהיה מעוניינים לשכור את שירותיו של חוקר פרטי בצפון, אנו צריכים להקפיד כי החוקר שאנו שוכרים את שירותיו מעבר לשירות מקצועי ואדיב, מעניק לנו שירות אתי ומהימן שלא עובר על החוק, היות ובמידה ונהיה מעוניינים להשתמש במידע הזה בבית משפט, עליו להיות מידע שהושג בדרכים חוקיות, אחרת הוא לא יהיה קביל בבית משפט.

מתי נרצה להעזר בשירותיו של חוקר פרטי בצפון? 

כאשר אנו נמצאים בתהליך גירושין, ואף הליך גישור לא עזר וכבר לא נמצא על הפרק, חוקר פרטי יעזור לכם במספר דברים. הדבר החשוב ביותר הוא להוכיח את חוסנו הכלכלי של בן הזוג, הדבר יעזור לנו לדעת את יכולת עמידתו של בן הזוג בתשלומי המזונות וכדומה.

בנוסף, נוכל לבצע באמצעות חוקר פרטי בצפון תהליך של מציאת וחשיפת רכוש.

לעיתים, כשאנו נמצאים בהליכי גירושין לא נעימים בלשון המעטה, בני הזוג נוטים להסתיר זה מזה חשבונות בנק בארץ או בחו״ל, נדל״ן אשר רשום רק על אחד מבני הזוג, עסקים וכדומה.

אנו נעזור לכם לחשוף ולאתר את כל רכושו של הבן הזוג על מנת שתוכלו להגיע להסדר הגירושין הטוב ביותר עבורכם. לעיתים, אחד מבני הזוג מסרב לתת גט ונעלם, במקרה כזה הגירושין הופכים לעניין מסובך ביותר שכן נוכחותו של בן הזוג השני קריטית להמשך התהליך.

חוקר פרטי מיומן יכול לאתר את כתובת בן הזוג שנעלם או את מספר הטלפון שלו, דבר שיקל להביא את בן הזוג לחתום על הסכם הגירושין.

לפעמים נחוץ מעקב אחרי בן הזוג וזהו שירות שגם ניתן לקבל על ידי חוקר פרטי על מנת לתעד את צעדיו בן הזוג שכן לפעמים מדובר בבגידה שאותה החוקר יכול לתעד באמצעות אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!