Search The Query
Search
התזת פוליואוריטן

התזת פוליאוריטן לפני בידוד

בידוד יעיל מחייב שימוש בחומרים נכונים כשכבת הגנה למניעת נזילות, חדירות קור, שמירה על חום ועוד. בידוד תרמי באמצעות פוליאוריטן למשל חוסך במשאבי טבע ומצמצם הוצאות מיותרות. הנה המדריך המלא

התזת פוליאוריטן לפני בידוד תרמי מבוצעת על ידי אנשי מקצוע. קבלני איטום מתמחים כיום בשורה ארוכה של שירותים מיוחדים, כגון איטום גגות, איטום נגד מים, איטום נגד אש וכמובן בידוד חללים, גגות ורעפים, צנרת וקירות ואיטום אקוסטי מפני רעשים. המאפיין המשותף לכל פתרונות האיטום הוא הצורך בחומרי גלם איכותיים וחסכוניים.

פוליאוריטן מומלץ כשכבת בידוד בגלל היתרונות הבאים:

א. חיסכון במשאבי טבע – עד לפני מספר שנים נהוג היה לבצע את הבידוד עם חומרים שמזהמים את הסביבה. חומרים אלו פגעו באיכות הסביבה ובמדינות המפותחות מוותרים עליהם לטובת פוליאוריטן.

ב. הוצאות כלכליות – פוליאוריטן הוא חומר זול ויעיל. בעזרתו ניתן לחסוך משמעותית בהוצאות הבידוד ולהתאים אותן לצרכים של לקוחות פרטיים, עסקיים, מוסדות, ארגונים, חברות ועוד. חיסכון בהוצאות כלכליות לא בא על חשבון איכות הבידוד והוא משרת גם בעלי דירות ישנות.

ג. יעילות – אי אפשר לערער על היעילות של פוליאוריטן לבידוד תרמי. זהו חומר בידוד אידיאלי שמשמ לקירות, תקרות, מבנים ומשטחים בכל הגדלים. הוא יוצר שכבת בידוד שנדבקת למשטחים ואוטמת אותם מפני נזקים חיצוניים. מעבר לכך, ניתן לנצל את היתרונות של פוליאוריטן מוקצף כדי לסתום חורים או לבודד חלקי מתכת במבנה.

איך משתמשים בפוליאוריטן לפני בידוד?

יש שתי דרכים בולטות להשתמש ביתרונות של פוליאוריטן מוקצף. הדרך הראשונה היא ליישם לוחות מוכנים של פוליאוריטן ולהציב אותם במקומות מתאימים. לוחות פוליאוריטן משמשים לציפוי משטחים, מילוי חללים ועוד.

לעומת זאת, הדרך השנייה היא של התזת פוליאוריטן. התזה מיושמת על ידי שימוש במכונה מיוחדת שודרשת מיומנות ומקצועיות. רק לחלק מחברות האיטום יש את המכונה הזו, כי היא מחייבת גם תהליך ארוך של הסמכה וצבירת ניסיון.

מה עושה מכונה של התזת פוליאוריטן לצרכי בידוד?

המכונה להתזת פוליאוריטן יוצרת שכבת בידוד אחידה, חלקה ויציבה. אין בשכבה הזו נקודות תורפה כי פוליאוריטן עצמו הוא חומר שמתפשט לכיסוי כל החורים. לעומת לוחות מוכנים של פוליאוריטן מוקצף שבהם עלולים להיווצר חללים בין החלקים וכתוצאה מכך גם רטיבות, בהתזה של החומר לא קיימת סכנה כזו. בנוסף, ניתן להשתמש בהתזה למשטחים ישרים או מעוקלים, למילוי של חללים ולכל מטרה אחרת.

לסיכום, המכשור החדש והטכנולוגי שעומד לרשות חברות איטום מאפשר להן לנצל את היתרונות השונים של פוליאוריטן מוקצף. זהו חומר יעיל לבידוד ומשתלם מבחינה כלכלית. הוא חוסך את הצורך בניצול משאבי טבע ומומלץ ליישום במבנים שונים. למרות שיש גם לוחות פוליאוריטן שלמים, התזה שלו על גבי המשטח הדורש בידוד נחשבת יעילה ועדיפה יותר.

התזת פוליואוריטן

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!