Search The Query
Search
הכי הרבה צפיות ביוטיוב

הכי הרבה צפיות ביוטיוב

היוטיוב נהפך כבר לפני כמה שנים לאחד מהאתרים המובילים והמצליחים ביותר בתחום הסרטים וסרטוני הוידאו. ביוטיוב תוכלו למצוא את הכל מכל. החל מסרטוני בידור מצחיקים, זמרים וחיקויים ועד סרטים דוקומנטרים, קטעי סרטים וחלקים מהם. אתר היוטיוב הפך לפופולרי ומכניס מיליוני צפיות וכניסות מדי יום מכל רחבי העולם. מכיוון שגם היוטיוב תומך כמעט בכל השפות כך יותר אנשים מודעים אליו ומפרסמים את הסרטונים שלהם. במאמר זה נביא כמה סרטונים מצליחים שהניבו מיליוני ומיליארדי צפיות בשנים האחרונות ונגלה לכם כמה דרכים להשיג הכי הרבה צפיות ביטיוב .

אז במספר 1, סרטון הגנגנם סטייל של PSY שפורסם לפני כמה שנים וגרף יותר מ2.2 מיליארד צפיות! אנחנו חושבים כי זה הסרטון שגרף הכי הרבה צפיות ביוטיוב עד היום.

הקליפ המגוכח הזה התפרסם בזכות אנשים שלא הבינו מה נאמר בו והפיצו אותו בתור בדיחה ביניהם. אך מבחינת יוצר השיר, האנשים יוכלו להריץ את הבדיחה הזו עד מחר. הוא כבר הרוויח מיליונים מהשיר ומכמה שירים שפרסם בהמשך.

מספר 2: Baby של ג'סטין ביבר, השיר הפופולרי שפורסם ב2010 על ידי ג'סטין ביבר המפורסם זכה לכ- 1.1 מיליארד צפיות וזה השיר שהפך אותו לאחד מהזמרים המפורסמים והפופולרים בעולם.

ובמספר השלישי: סרטון ישראלי שפורסם בשנה שעברה שגרף כ4 מיליון צפיות – "הדי וי דוי הראשון של כוכבת הילדים מיקי – הסרט המלא!" כנראה שהיו הרבה ילדים שצפו בתכנית וצפו בסרטון שכשפורסם.

כפי שראיתם, רוב הסרטונים שהצליחו וגרפו מיליוני ומיליארדי צפיות הם בעיקר קליפים לשירים שזמרים פופולריים או מצחיקים הפיצו ביוטיוב. אך איך הם עשו את זה? כולם שואלים ולכן נוכל לתת לכם מענה על השאלה הזו. אמנם לא בוודאות אך רוב הסיכויים שאכן זה מה שהם ביצעו:

  1. קניית צפיות ביוטיוב – רוב הסיכויים שהזמרים הללו קנו מאות אלפי צפיות ביוטיוב על מנת להופיע בעמוד הראשון של יוטיוב בתור הסרטונים החמים. ייתכן שלא, אך בכדי להפוך לפופלרי, דבר זה די חשוב בתחילת הקריירה.
  2. פרסום ברשת – ייתכן כי הזמרים השמיעו מפה לאוזן ופרסמו באתרי רשת מפורסמים אודות השיר שלהם, מה שגרף חלק נכבד מן הצפיות בשיר.
  3. פרסום ביוטיוב – על מנת להפוך לפופולריים תוכלו בעלות סמלית לפרסם את עצמכם דרך הפלטפורמה של יוטיוב באמצעות סרטון תדמית שייצג את הערוץ שלכם.

בהצלחה!

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!