Search The Query
Search
  • Home
  • גריל גז אמגזית

גריל גז אמגזית

אמגזית הינה חברה ישראלית אשר מתמחה בייצור ושיווק של גרילי גז שונים. לחברה מספר קווי מוצרים כאשר בין היתר ניתן למצוא גריל גז של אמגזית לחצר ולגינה בעוד שגם יש לחברה מוצרים אשר מתאימים למרפסות ואפילו גריל גז נייד לאלו מכן שרוצים לבשל מתכונים חמים וטעימים כאשר הם יוצאים לטיול בשטח או לקמפינג של מספר ימים. אחד ממוצרים הדגל של חברת אמגזית הוא מטבח נייד מפואר אשר כולל גריל גז מבית אמגזית כאשר צמודים לו ברז לשטיפת ידיים, שטיפת הבשר או הירקות בנוסף לארונות אחסון ומשטח חימום מצידו השני של הגריל.

גריל הגז של אמגזית מגיע במגוון רב של עיצובים כאשר בראש בראשונה תוכלו לבחור את מספר המבערים אותו אתם רוצים שאת כמותם תחליטו לפי כמות האנשים שהגריל גז עתיד לשרת. ניתן לבחור בין שני מבערים לארבעה מבערים. שנית תוכלו לבחור מבין מספר חומרים שממנו עשוי הגריל גז של אמגזית כאשר בין החומרים ניתן למצוא גריל גז עשוי נירוסטה, גריל גז עשוי מתכת ושילובים של מתכת ועץ. כאשר נרצה לרכוש גריל גז שאנו יודעים שיעמוד בחצר שאינה מקורה והוא עתיד להיות בשמש ובגשם מומלץ לרכוש גריל גז העשוי מנירוסטה תודות לעובדה שהוא נחשב לחומר עמיד מאוד שאינו מחליט ומתבלה בקלות. לאלו מכן אשר רוצים להקפיד על אחידות עיצובית בבית תהיה את הפריבלגיה לבחור גריל גז משלל הצבעים אשר נמצאים במגוון הרב של אמגזית. בנוסף ניתן לשאת את הגריל גז אמגזית ממקום למקום תודות למערכת הגלגלים שלו שכמובן נוכל לקבע אותה בעזרת מעצורים בעת הצורך.

לחברת אמגזית מגוון רב של מוצרים פרט לגרילי גז כגון ציוד למחנאות ולחצר כמו ערסלים ומיטות ניידות, ציוד חימום כמו עמודי חימום גז למסעדות ובתי קפה ואפילו לבתים פרטיים. החברה גם מייצרת מעשנות בשר ודגים בהם ניתן לעשן את המוצרים השונים באמצעות גז או עץ. בנוסף לחברת אמגזית ליין של קמינים ותנורי חימום אשר גם הם פועלים באמצעות גז ומתאימים לכל בית וחצר.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!