Search The Query
Search
Image

בעלי מקצוע לגיל הרך

לילדים שלנו אנחנו רוצים את הטוב ביותר, במיוחד שהם קטנים אך לא זוכרים כלום(לפחות עד גיל 5 לצערנו). אנחנו רוצים שיהיה להם את הדברים הטובים והמפנקים ביותר שיגדלו כמו שצריך וכמו שתמיד רצינו. בעקבות הרצון העז הזה, נדאג גם לצרכים הסובבים שבהם מטפלים בעלי המקצוע לגיל הרך, מטפלת, עוזרת וכדומה.

מדוע יש צורך לבחור בקפידה את בעל המקצוע לילד הקטן שלנו?

הצורך לבחור בקפידה את בעל המקצוע לילד הקטן שלנו נובע מהצורך לשמור עליו, לדעת שמגיע לו את הכי טוב, הכי טוב. ושמענו על מקרים.

אנו נרצה שלילד יהיה טיפול הוגן, נעים ושלא יסכן אותו ולכן אנחנו נשים דגש על כמה וכמה היבטים שחשוב לשים-לב אליהם:

  1. המראה החיצוני של בעל המקצוע, כמובן שאין צורך בשיפוטיות וכדומה אבל חשוב לשים לב שהבן-אדם נראה סימפתי ונעים לעין גם לילד שלנו.
  2. שפה נקייה של בעל המקצוע, קשה למצוא כיום אנשים בעלי שפה נקייה, אך נשתדל לשים דגש על זה, שילדנו לא יגדל להיות לא מחונך.
  3. חיבה וסימפתיות לילד, אנו נרצה שבעל המקצוע יראה נחמד לילדנו, שילדנו יאהב אותו וגם שאנחנו.
  4. לסמוך על בעל המקצוע, חשוב שנאמין בבעל המקצוע, שנסמוך עליו שהוא עושה עבודה טובה, מקצועית שנראית לנו טובה.

ובקצרה – בעל מקצוע שנסמוך עליו, שידאג בצורה הטובה ביותר לילדנו ושיראה סימפתי ונחמד לילד. חשוב לשים דגש על הדברים הנ"ל, אנו לא נרצה שייגרם נזק לילד הקטן שלנו, לחקור את הנושא לפני הבאת בעל מקצוע אם הדבר הכרחי בכלל.

גם אם בעל המקצוע אינו מטפל, עוזר וכדומה אלא בא לעשות הפעלות לגיל הרך, חשוב לשים-לב על הדגשים שציינו לעיל ובמקרה כזה, דגש רב כיוון שמדובר במספר ילדים בגיל הרך והחשיבות של בעל המקצוע גבוהה יותר ואיתו גם הסיכון שיקרה משהו שלא נרצה שיקרה, הרי שמענו על סיפורים וכתבות,

לכן אנו ממליצים שימת-דגש רב על האמינות של בעל המקצוע, הסימפטיות, הנחמדות כלפי הגיל הרך ולא סתם לבחור כי אין לנו זמן וגם ככה הילד לא יזכור.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!