Search The Query
Search
Image
  • Home
  • בנק הפועלים טלפון

בנק הפועלים טלפון

אחד השירותים המובילים שאותם מציע בנק הפועלים כחלק מסל השירותים שלו הוא בנק הפועלים בטלפון.

היתרון של השירות הטלפוני של בנק הפועלים הוא חסכון עצום בזמן. בעידן המודרני של ימנו זמן הוא משאב חשוב ביותר ואנו לא יכולים להרשות לעצמנו לבזבז זמן יקר, בין אם זה זמן עם הילדים בדרך לגן או בית הספר, בין אם זה זמן עם בן או בת הזוג ובין אם מדובר על זמן עבודה יקר. העובדה שאנו יכולים להשתמש בשירות של בנק הפועלים בטלפון מאפשרת לנו להרים טלפון לבנק בדרך אל העבודה או בדרך חזרה מהעבודה ובכך לפתור את הבעיות שיש לנו בבנק.

אחד מהשירותים שניתנים במסגרת פועלים בטלפון הוא שירות קבלת מידע וביצוע פעולות במסגרת החשבונות האישיים שלנו על ידי מענה קולי. הבשורה במערכת הזו היא שאין צורך ללחוץ על מקשים או להמתין בתור לבנקאי אישי, דבר לכשעצמו מבזבז לנו זמן יקר, אלא להגיד פקודות בטלפון למענה הקולי ומחשב כבר יבצע את הפעולות אותם נרצה לעשות.

שירות נוסף של בנק הפועלים בטלפון הוא מענה קולי בנוגע למידע על הבורסה וניירות ערך. במסגרת השירות הזה יכול כל לקוח ליצור לעצמו תיק מניות אשר כולל עד 20 מניות, מדדים, אופציות, קרנות נאמנות ועוד. ברגע שהלקוח מצלצל לשירות הזה הוא יכול לשמוע את השער העדכני והשינוי באחוזים שנרשם באותה מנייה לאותו יום עסקים כאשר את הרשימה נוכל לבנות עם בנקאי בטלפון, הבנקאי האישי שלנו או באינטרנט. היתרון של השירות הזה הוא שאנשי עסקים יכולים להתעדכן בזמן אמת במה שקורה בעולם העסקים, במה שקורה בתיק המניות האישי שלהם וכמובן שנתונים הללו הם בזמן אמת כאשר ברוב האתרים באינטרנט שמספקים את הנתונים האלה, השירות הזה לא ניתן בחינם ועולה כסף רב מידי חודש, בעוד שבשירות האינטרנט אנחנו מקבלים אותו בחינם.

בנוסף, אם ברצונך לדבר עם בנקאי מבלי להמתין בתור לשירותי בנק הפועלים בטלפון ישנה אופציה לשמור את התור שלך וברגע שיגיע תורך לדבר עם הבנקאי הוא מצלצל אלייך ישירות, שוב, מבלי שנאלץ להמתין ולו דקה אחת על הקו.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!