Search The Query
Search
  • Home
  • בימים סוערים מטריה היא לא תמיד הפתרון האולטימטיבי- אפליקציית מזג אוויר

בימים סוערים מטריה היא לא תמיד הפתרון האולטימטיבי- אפליקציית מזג אוויר

אנו נמצאים בימי חורף גשומים וסוערים ובמקביל נהנים מטכנולוגיה שלא מפסיקה להפתיע אותנו. התקנה של אפליקציית מזג אוויר היא דבר מומלץ שיכול לסייע לנו בכמה שכבות לבוש לארגן ליום שלמחרת. אפליקציית מזג אוויר מספרת לנו בקצרה מה מתרחש שם בחוץ ומשאירה אותנו מעודכנים כל הזמן. רוב אפליקציות המזג אוויר שפותחו למכשירי הסמארטפון מורדות כמובן בחינם ומאפשרות גישה נוחה ואטרקטיבית במכשיר שלכם.

 

אחת מהאפליקציות הפופולאריות בקרב חובבי האפליקציות. האפליקציה מתאימהAccuWeather

גם עבור מכשירים התומכים באנדרואיד וגם באייפון והיא מתעדכנת בכל מספר דקות. האפליקציה מותאמת למזגי אוויר המתרחשים במיליוני מקומות בעולם כולו וניתן להתקין אותה ב-33 שפות שונות, ביניהן השפה העברית. בנוסף האפליקציה מסכמת לכם מזגי אוויר של חמישה ימים, מאפשרת להציץ במפות דיגיטליות ובמקומות מסוימים בעולם ואפילו מתריעה על מזגי אוויר סוערים במיוחד.

 

אפליקציית מזג אוויר המותאמת באופן ספציפי לישראל. האפליקציה היא חינמית Weather2day

ומאפשרת צפייה במכם גשם, צפייה במפות של גוגל, מפות עננים, אזהרות למזג אוויר סוער, דיווחים ע״י גולשים באפליקציה המעדכנים את מזג האוויר באופן עדכני ואמין. האפליקציה נתמכת במערכות הפעלה של אנדרואיד מ- 4.2 ובאייפון מ- iOs 7.

 

גם זו אפליקציה חינמית אשר מדווחת באופן שוטף על 30,000 מקומות – Weather Underground

ברחבי העולם באופן מדויק ועדכני. האפליקציה מראה תחנות המשדרות תחזית מקומית ומספקות מידע על טמפרטורות, גשמים, לחות, רוחות ועוד. בנוסף ניתן להתעדכן בזמני הזריחה והשקיעה, לשמור מקומות נבחרים ואפילו להתעדכן באירועי ספורט בחורף.

 

אם אתם תיירים בארה״ב או בקנדה זו האפליקצייה האידיאלית בשבילכם. Nooly -Micro Weather

האפליקציה מתאימה לאנדרואיד ולאייפון ומספקת מידע אמין ומדויק על מזג אוויר ברחבי ארה״ב ובקנדה. הדיוק באפליקציה הוא כל כך גבוה והיא מעדכנת בדיוק מתי ירד גשם ובאיזה מיקום. התחזית מתעדכנת באופן שוטף ורציף מלוויינים ומתחנות מזג האוויר באזורים המתאימים והיא מיועדת למטיילים ולתיירים.

 

לסיכום אם אתם רוצים להישאר מעודכנים כל הזמן, אפליקציית מזג אוויר היא פתרון מצוין בשבילכם. קיימות מגוון אפשרויות ואפילו יש אפליקציות המותאמות לטייסים שמעדכנות באמצעות מפות את מזג האוויר בשמיים עצמם.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PnqCS4Lvy5E

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!