Search The Query
Search
Image
  • Home
  • ביטוח ישיר מוסכי הסדר

ביטוח ישיר מוסכי הסדר

על פי נתוני משרד האוצר, ביטוח ישיר הינה החברה אשר מטפלת בתלונות של תאונות הכי מהר מבין חברות הביטוח. תאונת דרכים היא מקרה לא נעים, גם אם אין פגיעה גופנית ויש נזק כלשהו לרכב, זה עדיין לא מצב נעים שהיינו שמחים להמנע ממנו כאשר אנו עתידים לבזבז זמן וכסף נאלץ להפעיל את הביטוח, לקחת את הרכב לתיקון ואולי להיות זמן מסויים ללא רכב.

אז מה עלינו לעשות במקרה של תאונה?

אם נקלענו למצב של תאונה, ראשית עלייך לוודא כי את/ה ואף אחד מיושבי הרכב שלך לא נפגע כתוצאה מן התאונה, וכמובן גם מיושבי הרכב האחר ובמידה וכן יש להזעיק משטרה ומגן דוד אדום. במידה ומישהו מיושבי הרכב נפגע בתאונה אין להזיז את הרכבים ויש לחכות לבוחני המשטרה על מנת שימלאו את הדו"ח תאונה לאירוע. לאחר מכן קחו פיסת נייר ועט או את הסמארט פון והחליפו פרטים עם בעל הרכב השני. במידת האפשר, וכיום כמעט מכל טלפון נייד אפשר, רצוי לצלם את זירת האירוע כאשר אם מדובר בכתם שמן שבגללו החלקתם על הכביש או כל דבר אחר שהיה יכול לגרום לתאונה וכמובן לצלם את הנזק לרכב. לאחר שהחלפת הפרטים מסתיימת פנו את הרכב למקום בטוח או סעו ממקום התאונה. במידה והרכב לא יכול לזוז הזמינו שירות חילוץ וגרירה על מנת שיגרור את הרכב שלכם למוסך.

בשלב שלאחר התאונה.

לאחר מכן, אחרי שכבר הגעתם הביתה או למשרד ונרגעתם יש לעדכן מיידית ולשלוח את כל הניירת הרלוונטית לחברת הביטוח. חברת הביטוח מצידה מסדירה את התביעה ולאחר מכן שולחת אתכם לאחד ממוסכי ההסדר של ביטוח ישיר על מנת לתקן את הנזק שנגרם לרכב שלכם. לחברה ביטוח ישיר מוסכי הסדר בכל רחבי הארץ בפריסה ארצית מאילת ועד קצרין שברמת הגולן. לאחר מכן תמשיך חברת הביטוח ללוות אתכם בתהליך התיקון ותוודא שהכל התנהל בו כשורה ושההחזרים שהיו צריכים להתקבל מחברת הביטוח במידה והיו שולמו לכם במלואם.

חברת ביטוח ישיר מציעה מגוון רחב של פוליסות ביטוח לרכבים ולאופנועים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!