Search The Query
Search
Image
  • Home
  • אתר האינטרנט הרשמי של חדשות 10 – נענע 10

אתר האינטרנט הרשמי של חדשות 10 – נענע 10

נענע 10 הוא אתר החדשות האינטרנטי הרשמי של חדשות 10. האתר מציע מגוון רחב של נושאים, כתבות, ראיונות ומבזקים בכדי לאפשר לגולשי האתר להיות מעודכנים בכל רגע נתון.

  • מבזקי חדשות 10 – בדומה לשאר אתרי החדשות, גם באתר האינטרנט של נענע 10 תוכלו להתעדכן בכל המבזקים הרלוונטיים ליממה האחרונה. פרשות שחיתות, תאונות, עדכונים מהכנסת, חטיפות, תקריות ירי וטרור הם רק חלק מהמבזקים המעודכנים המועלים לאחד מאתרי החדשות הפופולארים ברשת האינטרנט הישראלית.
  • בחירות 2015- חדשות 10 מעדכנת מדי יום בנושא הרכבת הממשלה אשר נמשכת כבר זמן מה, מיום הבחירות האחרון. סרטונים, סקרי מנדטים, תגובות של גולשים, גרפים לפי מפלגות ממלאים את דף הבחירות בכל יום.
  • המהדורה המרכזית – בדף המהדורה המרכזית של חדשות 10 ניתן לצפות בכותרות הראשיות של אותה מהדורה יומית ואף לצפות בכל החדשות של אותו ערב, עוד לפני שהן משודרות בערוץ 10 עצמו.
  • באותו העמוד של המהדורה המרכזית, ניתן לצפות בכתבות מעניינות בנושאים שונים, שאינם קשורים למהדורה המרכזית עצמה.
  • דעות ופרשנויות – באתר החדשות של ערוץ 10 ניתן לצפות ולקרוא על מגון נושאים שנכתבו על יד מובילי הדעה הגדולים בארץ בתחומים שונים ומגוונים. רביב דרוקר- הפרשן הפוליטי הראשי של חדשות 10 מעלה טור קבוע ומעניין באתר נענע בנוסף כתבים בעלי דעה כמו אלון בן דוד- הפרשן הצבאי של חדשות 10 וצבי יחזקאלי לענייני הכתב לענייני ערבים גם הם מעלים טורים קבועים באתר החדשות.

ערוץ 10 – חדשות ושידורי תוכן

בכל יום בשעות המוקדמות של הבוקר, נפתחים שידורי ערוץ 10 בתכנית הבוקר של אורלי וילנאי וגיא מרוז. בתכנית מדברים על כותרות היום בעיתונות הישראלית, מראיינים מפורסמים ועוסקים בתכנים שונים. משעה חמש אחר הצהריים, מקדישים תכניו של הערוץ לחדשות ואקטואליה. רפי רשף, ירון לונדון ומוטי קירשנבאום הם רק חלק מהמגישים של טרום החדשות בערוץ 10. בשעה 20:00, תמר איש שלום מגישה את המהדורה המהדורה המרכזית של חדשות 10. בסוף כל יום, מסכמים את היום גיא זוהר עם מהדורת הלילה המכונה ״היום שהיה״, גדי סוקניק עם תכנית הכלכלה ״לילה כלכלי״ וגיא לרר עם ״צינור לילה״.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!