Search The Query
Search
Image
  • Home
  • אפליקציות של סרטים לילדים- כי גם לנו מגיע קצת שקט

אפליקציות של סרטים לילדים- כי גם לנו מגיע קצת שקט

אם אנחנו בתור מבוגרים, נהנים מעולם האפליקציות ויכולים בקלות לענות כמעט על כל צורך שיש לנו בעזרת השימוש באותן אפליקציות מתאימות, היום יותר מפעם, דור הילדים של היום שזכה לקבל את הכינוי ׳דור מסכי המגע׳, יודע בעצמו איך לנצל את הטכנולוגיה הזו בקלות רבה ולתפעל את האייפד, המחשב או הסמארטפון, גם אם עדיין אין לו מכשיר כזה משל עצמו. באמצעות שימוש באפליקציות המיועדות לילדים איתן ילדים יכולים לשחק, ללמוד, לקרוא, לצפות בסרטונים וגם בסרטים המיועדים לילדים הילדים וגם אנחנו אם נשב לצדם, יכולים להעביר את הזמן הפנוי ואפילו ללמוד קצת.

יש מגוון עצום של אפליקציות המיועדות אך ורק לילדים.אפליקציה הנקראת ׳סרטים לילדים׳ למשל מסדרת עבורכם ועבור הילדים שלכם את כל הסרטונים שהילדים יכולים לצפות בהם לפי קטגוריות בהן ניתן לבחור בין שירי ילדים, שירים לחגים, סיפורים קצרים לילדים, סדרות מצוירות, מופעים ועוד. אפליקציה זו פונה לקהל הילדים הקטנים שלא ממש מסוגלים לשבת יותר מחצי שעה ולצפות בסרט שלם באורך מלא. באפליקציה זו אפשר להשמיע לילדים שלנו שירים וסיפורים אותו הם אוהבים, לחשוף אותם למנחים ואמני ילדים כמו מיכל הקטנה ויובל המבולבל, לשמור את הסרטונים אותם הם מעדיפים לפעם הבאה בה הם ירצו לצפות באותו סרטון ועוד. יחד עם זאת, לילדים שאוהבים לצפות בסרטים שלמים, אפשר לחפש אפליקציה שמתאימה לכך עם סרטים של דיסני לילדים ולהתאים לילדים את התרגום המתאים במידת הצורך, במידה ולסרט אין דיבוב.

יש מגוון רחב של תכנים ואפליקציות לילדים אך חשוב להתאים את האפליקציה ואת התוכן שיש בה לצורך ולגיל של הילד בכדי שפרט להנאה יוכל הילד גם להפיק דברים נוספים לימודיים ולגרות את המוח. גם יוטיוב עצמו מציע לילדים לצפות בסרטים באורך מלא. אפליקציה נוספת שיש לילדים נקראת ׳וידאו לילדים׳ הזמינה גם לאייפון וגם לאנדוראיד. האפליקציה היא ספריה של סרטים וסדרות לילדים בעברית המסודרת לפי נושאים. בנוסף קיימות גם אפליקציות שמטרתן ללמד עברית או אנגלית ולאפשר לילדים לשחק במשחקים לימודיים שונים דוגמת משחק הזיכרון.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!