Search The Query
Search
Image
  • Home
  • שיווק דיגיטלי דרושים – מדוע זה הפך מקצוע כל כך פופולארי?

שיווק דיגיטלי דרושים – מדוע זה הפך מקצוע כל כך פופולארי?

שיווק דיגיטלי באינטרנט הפך להיות בשנים לאחד התחומים המבוקשים והפופולאריים ביותר בין אם זה אצל חברות הייטק, חברות שיווק, חברות קידום, חברות פרסום, חברות מסחר אלקטרוני ולמעשה בכל חברה שהיא. אם נחפש בגוגל את המושג ׳ שיווק דיגיטלי דרושים ׳, נגלה אינספור של משרות המוצעות לאנשי השיווק הדיגיטלי בישראל. מנהלי פרוייקטים שיווקיים, עורכי מנהל תוכן, אנשי מכירות שיווקיים, מנהלי שיווק לחברות אינטרנט, מנהלי תקשורת שיווקיים, הן רק חלק מהמשרות דרושים המוצעות בתחום השיווק באינטרנט ובסלולאר.

הסיבות שבגינן משרות שיווק דיגיטלי הפכו פופולריות כל כך בשנים האחרונות

  1. רשתות חברתיות – אין כמעט מאמר או תוכן שלא מדבר על התאוצה העצומה שתפסו הרשתות החברתיות בשנים האחרונות. פייסבוק, טוויטר, יוטיוב, גוגל פלוס, לינקדאין, אינסטגרם – כל אלה ועוד הם חלק ממאגר עצום של שיווק ופרסום דיגיטלי. הרי כולנו נמצאים שם, נושמים את מה שמתנהל ברשתות החברתיות, מפרסמים את העסק שלנו בגוגל תחת קידום ממומן או אורגני, פותחים דפי פייסבוק תחת קידום ממומן, משלמים כסף לחברות קידום ופרסום, אז מה הפלא שאנשי השיווק הדיגיטלי הם חלק בלתי נפרד מהמערכת הזאת.
  2. קידום אתרים – עוד סיבה שהשיווק הדיגטלי תופס תאוצה ולא מרפה, הוא בעקבות הרצון של כולם להופיע במקומות הראשונים במנועי החיפוש. שיווק דיגיטלי הוא שם כולל לאינספור של דרכים לקדם את האתר העסקי- תדמיתי שלנו וזה חלק בלתי נפרד ממה שאותם אנשים עושים. אנשי השיווק הדיגיטלי מבינים את פלטפורמת מנועי החיפוש, לומדים ויודעים בדיוק כיצד להניע את האתר בפועל וליצור חשיפה והנעה לפעולה מצד הגולשים, וזו אחת הסיבות העיקריות שמשרות השיווק הדיגטלי בפורטלי הדרושים ברשת האינטרנטית כל כך נפוצות בימים אלה וכנראה ימשיכו להיות כאלה לעוד הרבה זמן.
  3. קמפיינים ממומנים – גם פייסבוק וגם גוגל עובדת על קמפיינים פרסומיים ממומנים. המודעות הפרסומיות נוצרות לעתים על ידי אותם אנשי שיווק דיגיטלי שיודעים בדיוק איך לפנות לקהל היעד שלהם בצורה משכנעת ואיכותית ששוב, תיצור חשיפה, תוביל לתנועה באתר ותעלה את אחוזי המכירות.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!