Search The Query
Search
שולחן קקל עגול

שולחן קקל עגול

אנשים שואלים את עצמם מה ההבדל בין שולחן קקל עגול לבין שולחן קקל רגיל?. אז לפני שאנחנו מתחילים לדבר על ההבדל בין השניים, כדאי קודם כל להבין מה זה בכלל שולחן קקל ולאילו שימושים הוא יכול להתאים.

אז שולחן קקל הוא בעצם שולחן מעץ מלא לגינה, לחצר או למרפסת. הוא יכול להתאים גם לבתי קפה, מסעדות, מוסדות ציבוריים כמו בתי ספר, פארקים, חורשות ויערות.

היתרון הבולט של שולחנות קקל הוא שבעצם השולחן עצמו מחובר לספסלים ובכך ניתן לחסוך המון מקום מצד אחד ומצד שני להנות מפתרון ישיבה נוח בו כל היושבים רואים האחד את השני. לא רק שניתן לשבת על הספסלים יחד עם השולחן אחר הצהריים עם הילדים, חברים או בני משפחה, ניתן גם להיעזר בהם למטרה של אירוח.

חוסכים במקום עם שולחן קקל

הרי כמה פעמים ארחתם כמות גדולה של אנשים ליום שישי בערב, ארוחה של שבת בצהריים או אפילו ליום הולדת של אחד הילדים ושברתם את הראש איפה אתם מושיבים את כולם? אז הנהמעכשיו יש איפה לשבת! עם שולחנות קקל אפשר לחסוך המון מקום או אפילו לארגן שולחן שמתאים רק לילדים, כך הילדים יושבים עם עצמם, אוכלים באופן עצמאי ומדברים, כאשר המבוגרים יכולים לאכול בנחת ובכייף.

אז מה באמת ההבדל בין השניים?

ההבדל הוא בצורה וגם בגודל. שולחן קקל רגיל הוא בעצם שולחן מרובע אליו מחוברים שני ספסלים, אחד מכל צד. לעומת זאת, שולחן קקל עגול מוקף בספסלים ולמעשה כך יש יותר מקום לשבת.

בשונה משולחן קקל רגיל אותו אפשר למקם כמעט בכל מקום, שכן הוא באופן יחסי לא תופס הרבה מקום, שולחן קקל גדול צריך יותר מקום.

בכל מקרה, אם אתם מחפשים פתרון אירוח לצד פתרון אסתטי ופרקטי אצלכם בחצר, בהחלט כדאי לכם להצטייד בשולחן קקל עגול או מרובע. השולחנות עשויים עץ מלא, חזק ועמיד לאורך שנים, הם נשמרים בכל מזג אוויר, תורמים רבות למראה העיצובי של החצר ומגיעים בשלל עיצובים וגוונים.

שולחן קקל עגול

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!