Search The Query
Search
Image
  • Home
  • ריהוט גן מאלומיניום – יתרונות רבים

ריהוט גן מאלומיניום – יתרונות רבים

כבר שנים שחומר האלומיניום נחשב לאחד מהחומרים הנחשבים והפופולאריים ביותר לייצור מגוון רחב של ציוד. בין אם מדובר בשערים, גדרות, תריסים וכן… גם את ריהוט הגן והבית, אנשים רבים בוחרים לעצב על ידי שימוש במוצרים וברהיטים עשויים אלומיניום. מדובר בחומר פרקטי, קל לניקוי, הוא אינו מצריך טיפול מיוחד או תחזוקה שוטפת, בשונה מחומרים רבים אחרים. יתרון נוסף של חומר האלומיניום הוא הקלות שלו. אפשר להעביר את הרהיטים הממוקמים בחצר ביתנו בקלות ממקום למקום, לשנות את מיקום הכיסאות מבלי לשבור את הגב. האלומיניום הוא למעשה חומר ׳אל חלד׳, משמע ניתן להשאירו בכל תנאים של מזג אוויר ולא יקרה לו כלום. כבר שנים שאותו ציוד אלומיניום עומד בחום, בשמש או בסערה ופשוט נשמר.

טיפים לשמירה על ריהוט אלומיניום

כאשר אתם רוכשים ריהוט גן עשוי מאלומיניום, לחצר ביתכם, מומלץ מאוד לוודא שבמידה והשולחן משולב זכוכית, מדובר בזכוכית אטומה ומחוסמת, זאת במטרה לשמור על רמת בטיחות גבוהה במקרה של שבר. יחד עם זאת, מכיוון ומדובר בחומר קשיח, ההמלצה היא לשלב עם כסאות הגן כריות נוחות לישיבה. הכריות חייבות להיות מבד שמתאים לרחצה במים וסבון, זאת מכיוון ומדובר בכל זאת ברהיטים המיועדים לחצר שלכם.  דרך מצוינת לשמור על מוצרי הגן עשויים אלומיניום, אותם רכשתם היא לכסות אותם בעונה הגשומה ובלילות, במטרה להגן עליהם ממים ומלחות, כך ישמרו לשנים רבות יותר. הניקוי מתבצע במים ובסבון. בנוסף, קיימים רהיטי גן משולבים אלומיניום בהם רק השלד עשוי מאותו חומר עמיד, וההשלמה שלו היא מעץ, זכוכית או חומרים אחרים. כך ניתן לשדרג את ריהוט הגן מבחינה עיצובית, אך חשוב לציין כי שילוב זה עלול לייקר במקצת את הריהוט אותו אתם בוחרים.

ניתן להשיג ריהוט גן אלומיניום במגוון של גדלים, אך חשוב לציין כי את הבחירה מומלץ לעשות תוך התייעצות עם מומחים. בעזרת חומר האלומיניום, ניתן ליצור מגוון רחב של רהיטי גן במגוון סגנונות: רהיטי יוקרה, רהיטים בסגנון אורבני חדשני או מודרני, רהיטים בסגנון כפרי בשילוב של אלומיניום עם חומר העץ ועוד.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!