Search The Query
Search
Image

קידום אתרים – למה זה חשוב?

בימים של היום, עסק או ארגון בכל תחום בעולם שאין לו אתר אינטרנט רשמי יוצא בקלות משני המעגלים העיקריים להצלחה. הראשון זה מעגל הלקוחות הגודל היום כתוצאה מחשיפה של העסק ברשת והשני הוא המעגל התחרותי בין העסקים הבאים בממשק דומה זה עם זה. בארץ קיימות מגוון רחב של חברות לבנייה וקידום אתרים. כל עסק הנמצא בתהליכי בנייה והקמה, שם לעצמו במטרה להגיע לאחד מהדפים הראשונים של אתר החיפוש העולמי ׳גוגל׳. אתר אינטרנט העובר תהליך קידום נכון ומקצועי, יכול למצוא את עצמו בדפים הראשונים של מנועי החיפוש מה שיגרום לו להגיע לתודעה של כמות גדולה של אנשים. ככל שיותר אנשים נחשפים לאתר דרך מנועי החיפוש, כך כמות הלקוחות הפוטנציאלים של העסק גודלת. למרות שקידום אתרים הוא אחד הדברים החשובים ביותר לאתר קיים או אתר שנמצא בבנייה, כדאי להיזהר ולבצע מחקר מעמיק על החברה בה אתם בוחרים. חברות קידום רבות מנצלות את חוסר הידע של העסקים בתחום ומבטיחות להם הבטחות סרק שאין להם מקום בתחום הקידום. הבטחה נפוצה בה בעלי העסקים נתקלים היא ״תוך x זמן העסק שלך יגיע לדף הראשון בגוגל״. הבטחה זו היא חסרת בסיס ומעידה על חוסק מקצועיות ולכן כדאי לבחון את הנושא לעומק.

איך הקידום עובד בפועל?

קיימות מספר של שיטות עיקריות בהם חברות הקידום משתמשות במטרה לקדם את האתר. השם הכולל של השיטה נקרא SEO כלומר Search Engine Optimization – אופטימיזציה למנועי חיפוש.    מה זה אומר?

הדבר החשוב ביותר בקידום אתרים הוא ראשית להבין את השוק בו העסק שלך שוחה. את רוב הקידום מבצעות החברות ע״י מחקר שוק הבודק את המתחרים בסביבה העסקית של אותו העסק. אם נבין כיצד השוק פועל נצליח לבצע קידום אורגני פרופר. חברות קידום מבצעות מחקרים המנתחים את קהלי היעד בסביבת העסק, במטרה לבנות תכנית עתידית לקידום העסק הספיציפי.  תהליך הקידום עובד על פי שיטה מסוימת שבה מנועי החיפוש עובדים. עבודה על פי שיטה זו נקראית אופטימזציה כלומר התאמה לאלגוריתם של מנוע החיפוש. איך זה עובד?

כל עמוד באתר העסקי מקבל קוד. את הקוד, מנועי החיפוש סורקים וכך ׳מגבשים׳ דעה. הדרך שבה חברות הקידום בונות את הקודים האלו למעשה מסייעות בטווח הארוך לקדם את האתר בפועל. שיטות נוספות הקיימות לקידום אתרים מתבצעות ע״י הטמעת קישורים רלוונטים באתרים אחרים, שימוש ברשתות חברתיות, כניסה של האתר לתחום הסלולאר, כתיבת תכנים איכותיים לפי מילות מפתח רלוונטיות ועוד.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!