Search The Query
Search
  • Home
  • קידום אתרים אורגני בחינם – כל אחד יכול!

קידום אתרים אורגני בחינם – כל אחד יכול!

ככל שעובר הזמן המודעות לקידום אתרים לעסקים ולשירותים תופסת תאוצה. הבעיה היא, שלא כולם עדיין מבינים את ההבדל בין קידום אתרים ממומן, קידום אתרים אורגני דרך חברות קידום או קידום אתרים אורגני בחינם . אז יש הבדל עצום. במאמר הבא ננסה להעביר איך כל שיטת קידום עובדת ואיך תוכלו לקדם את האתר שלכם בעצמכם, מבלי לשלם לחברות חיצוניות שרק מחכות לשאוב את מיטב כספכם.

 

למעשה, כאשר אתם מחפשים מושג, שירות, או כל דבר אחר בגוגל ובשאר מנועי החיפוש תקבלו לרוב במרכז הדף תוצאות של קידום אורגני ובצידי הדף תוצאות ממומנות. התוצאות של הקידום שמתבצע באופן אורגני, מתבצעות ללא תשלום (ישירות לגוגל) אלא לפי איכות האתר, איכות התכנים שלו ומילות המפתח המוטמעות בו. לעומת זאת, התוצאות הממומנות המוצגות, הן תוצר של אנשים המשלמים כסף עבור כל קליק עתידי שיילחץ על המודעה שלהם. אז מה עדיף ומי קובע איפה כל תוצאה נמצאת ? כאן מגיע נושא חשוב וקריטי. יש אנשים שחושבים שניתן לשלם לגוגל או למנועי חיפוש אחרים בכדי להגיע למקומות הראשונים במנוע החיפוש, אך טעות גדולה בידם. לגוגל יש קוד – אלגוריתם אשר מחשב על פי נתונים ומאפיינים שנקבעו מראש איזו תוצאה תהיה ממוקמת ואיפה.

 

אז איך מבצעים קידום אתרים אורגני בחינם?

עם קצת סבלנות ושיעורי בית, תגלו שברחבי האינטרנט יש מאות מערכות ותוכנות באמצעותן ניתן לקדם לעצמכם את האתר מבלי להיות תלויים בחברות קידום. השלב הראשון בקידום אתרים אורגני בתשלום או בחינם הוא חקר וניתוח נתונים. יש אתרים דרכם תוכלו לקבל נתונים מלאים על כמות הכניסות של האתר, מאילו ארצות מגיעים הגולשים שלו, כיצד מתחלקת הכניסה לאתר כלומר דרך קישורים או רשתות חברתיות ועוד. השלב השני הוא יצירת כתובות במטרה לבדוק עד כמה אמצעי הפרסום שלכם רלוונטים. קיימות תוכנות המאפשרות לכם לשפר את איכות האתר על ידי איתור של באגים ושגיאות וכך לשפר את המהירות בה הדפים נטענים. גם בדיקת מילות המפתח והותק של האתר הם שני מאפיינים קריטים בקידום אתרים אותם ניתן לבצע לבד.

 

 

לסיכום, קידום אורגני מתבצע בשלבים על פי מחקרים על גוגל עצמו וכולל את מבנה האתר, הנגישות שלו, התכנים המועלים בו, קישורים מוטמעים, תמונות, מילות מפתח ועוד. לעומת זאת, קידום ממומן משמעותו פרסום מודעות. כל מפרסם קובע את התקציב על פי כמות הקליקים בה הוא מעוניין.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!