Search The Query
Search
מנעולן

מנעולן של המרכז הארצי למיגון

אנחנו צריכים אותו ברגעים הכי מכריעים, לעתים בלילה כשאנו רוצים לסיים את היום וללכת לישון ולעתים בבוקר כשאנו ממהרים לעבודה, הוא יכול לסייע לנו בכניסה לבית או כשאנו חפצים להיכנס לרכב. מנעולן טוב הוא מנעולן שמגיע במהירות ופותר במהירות את הבעיה, גם בעיה כזו שחשבתם שכבר אי אפשר לפתור כמו דלת שתקועה בצירה כבר שנים או רכב מיושן שהצילינדר שלו כבר לא נראה. חשוב מאוד לבצע בדיקת תקינות לדלתות על ידי מעולן מומחה ולקרוא לו כשאתם נזקקים לפריצה בכל שעה ביום. רק מנעולן מומחה בעל ניסיון עשיר, כמו מנעולן המרכז הארצי למיגון, יפתור לכם את הבעיה כך שהיא גם לא תחזור בשנית.

למה חשוב לבחור במנעולן מומחה?

  • מנעולן מומחה מחזיק תעודת הסמכה או תעודת הכשרה כדי לעסוק בתפקיד. כך אנו יכולים לסמוך עליו ולהבין שמדובר במקצוען אמיתי שמטפל בבעיה ומתעסק ע נושא רגיש כמו מפתחות וכניסות לבתים או דלתות רכבים.
  • מנעולן מומחה מכיר את כל סוגי המנעולים. הוא יכול לטפל בצילינדרים ישנים מאוד וגם בצילינדרים חדשים כמו דלתות רב בריח. הוא מתעסק עם מנעולי קפיץ שונים, נעילות רכבים, מחסנים וגם דלתות של חדרי מדרגות.
  • מנעולן המרכז הארצי למיגון מחזיק בתעודת יושר מהמשטרה, כך אפשר להיות רגועים שאין לנו עסק עם נוכל שעלול לסכן את ביתנו בעתיד.
  • מנעולן מומחה גם ידרוש מחירים הוגנים עבור עבודתו. מחירים של פריצת מנעולים יכולה להגיע למאות שקלים ולכן חשוב גם מנעולן שייתן מחיר אטרקטיבי בהתאם לעבודה המקצועית שהוא מבצע.

מנעולן יעזור גם בתיקון דלתות ישנות וגם מקרי חירום

לכולנו בבית יש דלת ישנה שלא נפתחת כבר שנים. בדרך כלל מדובר על דלתות של מקלט או דלתות מחסן ישנות, לעתים זו גם דלת למרפסת שאין בה שימוש ולכן את אף אחד לא מעניין שהיא לא נפתחת. הרבה מהדלתות קיימות בגלל בנייה ישנה שכיום נשארה חלק משלד הבניין בבתים ישנים אך למעשה משמשות כקיר. בנוסף למקצועיותו וניסיונו של מנעולן, הוא צריך להיות זמין ונגיש 24 שעות, שבעה ימים בשבוע. אנו לא יודעים מתי נזקק לו ולכן חשוב שהזמינות תהיה תמידית, גם בשבת.

הוגנות לפני הכול

מנעולנים נמצאים בסיטואציות בהן קוראים להם לקוחות שזקוקים להם כמעט נואשות. את סיטואציה זו מנצלים מנעולנים רבים כדי לגבות מחירים אסטרונומיים. לקוחות שקוראים למנעולן לא תמיד ממהרים לשמוע את המחיר בטלפון בגלל המידיות של המקרה וכשהמנעולן כבר מגיע הם בני ערובה כיוון שלא יקראו עכשיו למנעולן אחר בגלל בזבוז זמן. חשוב מאוד שהמנעולן יסביר על טווחי המחירים בטלפון כדי שהלקוח יידע את העלות המשוערת כבר עם הידיעה על הבעיה, וגם במידה והמהלך הטיפול מתגלה בעיה נוספת שמייקרת את התהליך, על המנעולן ליידע מיד את הלקוח.

מנעולן

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!