Search The Query
Search
Image

מטבחים קטנים מוכנים

ככל שמתפתחות מגמות העיצוב ברחבי העולם, ניתן לראות איך גם חלל המטבח תופס תאוצה מבחינת חומרי הגלם בהם משתמשים, מבחינת המכשור וכמובן מבחינת העיצוב שמתחדש כל הזמן. אם בעבר, תהליך רכישת מטבח היה מסורבל ודורש מאמצים רבים בתכנון, במדידה ובהתאמה לגודל החלל, היום קיימים מטבחים קטנים מוכנים המאפשרים התאמה מושלמת של המטבח לגודל החלל גם אם מדובר בבית קטן, משפחתי ואינטימי. מטבחים מודולריים עם שיש למטבח קטן נכנסו לתמונה ולכן מלבד השינויים שחלו בעולם המטבח בין אם במכשור ובציוד, ברהיטים, באביזרים השונים הגודל הפך להיות זה שקובע.

https://www.youtube.com/watch?v=YQwP_Z55ZYs

חברות רבות החלו להתאים מטבחים קטנים לחללים שדורשים זאת גם בכדי להוזיל את המחיר של המטבח מראש וגם בכדי לאפשר לאנשים בעלי דירה או בית קטן למצוא בקלות מטבח בלי לשבור את הראש יותר מדי. אותם מטבחים קטנים מספקים 100% בטיחות בזמן העבודה ולכן מתאימים גם לבתים עם ילדים. ניתן להוסיף לאותם מטבחים משטחי עבודה שיאפשרו לנצל את המקום הקיים, להוסיף פינת אוכל בסגנון של בר שמאפשרת לנצל את המקום עם כסאות בר נוחים עליהם ילדים ומבוגרים אוהבים מאוד לשבת ביחד. המטבח החדשני מתאים לכל בית ומציע שלל של פתרונות אחסון, המאפשרים לנצל את שטח המטבח באופן האיכותי, היעיל והפונקציונלי ביותר. יש סוגים שונים של מטבחים קטנים, בטווחי מחירים שונים וכך תוכלו להתאים את המטבח לטעם ולסגנון האישי שלכם.

יתרון נוסף של מטבחים מודולריים שכאלה ונחשב האמת ליתרון יוצא דופן הוא העובדה שכל כמה שנים ניתן לשנות את המטבח בהתאם לצורכי הבית. תחילה המטבח יכול להתאים לזוג צעיר שרק התחיל את חייו, לאחר מכן ניתן לשדרג אותו לזוג עם ילד ואחר כך שוב לבצע שינוי בהתאם לצורכי המשפחה. בנוסף, בחלק מהמטבחים ניתן אפילו להוסיף אי שיאפשר חיסכון אדיר של מקום, באי ניתן לשלב מקומות אחסון נוספים, להתקין במרכזו את הכיריים ומעליו לתלות סירים ומחבתות שונים אליהם ניתן להגיע בקלות וכך לחסוך מקום בתוך המגירות והארונות.

לסיום, למרות הגודל המיניטורי גם במטבחים קטנים יש  המון אפשרויות עיצוב, אחסון ושימוש בחומרי גלם שונים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!