Search The Query
Search
  • Home
  • מחסום חניה חשמלי- זול, יעיל ואיכותי

מחסום חניה חשמלי- זול, יעיל ואיכותי

אחד הפתרונות המובילים ביותר על מנת שתוכלו לשמור על החניה הפרטית שלכם היא מחסום חניה חשמלי. את מחסום החניה החשמלי התחלנו לראות בעבר הרחוק בתור "שומר" בכניסה לחניונים ציבוריים החל מהרגע שאלו החלו להיות בתשלום.

בעלי חניונים לא היו יכולים לבקר על הכניסות והיציאות ובו זמנית לדעת מי שילם בעד הזכות לחניה ועל כן היו צריכים לחשוב על פתרון יצירתי, כזה שייצור סדר וארגון בכניסה וביציאה לחניון.

תחילה החליטו להציב מחסום חניה חשמלי שמועלה על ידי הקופאי ברגע ששילמתם עבור הזכות להחנות את רכבכם בחניון אך מאוחר יותר הופיעו ברחבי החניונים אותם מחסומים חשמליים אשר אנו מכירים כיום והם פועלים באופן אוטומטי ברגע בו אנחנו לוקחים כרטיס הכניסה וביציאה ברגע שאנחנו מכניסים את הכרטיס ומוכיחים ששילמנו עבור הזמן בו חנינו.

מאוחר יותר גם הבתים המשותפים החלו לאמץ את הרעיון של המחסום חניה חשמלי היות וגם בבתים משותפים נתקלו ברכבים רבים שאינם רשאים להחנות את רכבם היות והם לא דיירים וכי הכניסה ללא סינון גורמת לבעיות.

גם אורחים של דיירים וגם אנשים לא רצויים החנו את רכבם בשטחים פרטיים ולכן החליטו לשים לתופעה הזו סוף על ידי מחסום חניה חשמלי כמובן שיוצב בכניסה לחניה המשותפת של הבניין.

כיום אנחנו כמעט ולא עדים לבית משותף אחד אשר לו חניה פרטית משותפת לכל הדיירים אשר אין לו בכניסה לחניה מחסום חשמלי אשר מונע כניסות של רכבים לא רצויים.

אותם רכבים לא רצויים מונעים חניה מדיירי הבית אשר להם הזכות הבסיסית לחנות כמובן בחנייה הצמודה לביתם

מחסום חניה חשמלי הוא פתרון זול ויעיל לבעיית הסתננות אנשים זרים לחנייה שכן מדובר בהשקעה חד פעמית של סכום עלות המחסום ועוד עלות ההתקנה ואנו יכולים לחיות בראש שקט מעתה ואילך שכן כל דייר יקבל שלט למחסום החשמלי ומי שאין בידיו שלט לא יוכל כאמור להכנס לחניה.

הפתרון הרבה יותר זול כמובן מאשר להעסיק שומר אשר ישמור לנו על החנייה, דבר שיכול להגיע לסכום של אלפי שקלים בחודש אם לא יותר כאשר כל עלות המחסום מסתכת באלפי שקלים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!