Search The Query
Search
בניית אתרים
  • Home
  • אינטרנט
  • מה הם הדברים שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתרים לאינטרנט?

מה הם הדברים שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתרים לאינטרנט?

בניית אתרים הוא מושג שיכול להרתיע רבים מאיתנו. בניית אתר אינטרנט נתפש אצל רבים מאיתנו כפרויקט גדול מימדים, הדורש הן יכולות ניהול, והן יכולות טכניות רבות, ובנוסף דורש גם השקעה גדולה של זמן.

החדשות הטובות הן, שעם עזרה נכונה, וכלים מתאימים, בניית אתרים הוא פרויקט אפשרי בהחלט. הכל מתחיל מתכנון נכון.

בעזרת הרשימה שהכנו עבורכם, תוכלו לעקוב אחר הפעולות הדרושות לבניית אתר אינטרנט, מראשיתו ועד סופו. אם בשלב כלשהו מתעוררות אצלכם שאלות, כתבו אותם במחברת שהכנתם מראש.

1. מה מטרת האתר?

זוהי נקודה חשובה מאוד שרבים נוטים להמעיט בערכה, בדר"כ בשל המחשבה שהדבר ברור מאליו. לאיזו מטרה האתר משמש? האם זהו אתר למסחר? או אולי אתר תדמית לחברה? או אולי זהו בלוג אישי? ודאו שאתם יודעים מהי מטרת האתר לפני שתגשו לשלבים הבאים.

2. בחרו כתובת (Domain) לאתר שלכם

כתובת האתר הוא אחד האלמנטים הבסיסיים בבנית אתרים. עדיף לבחור בכתובת שתכיל את שם העסק שלכם    mycompany.com דבר שמוסיף אלמנט של אמינות לעסק שלכם.

3. סדרי עדיפויות

בעת בניית אתרים חשוב מאוד ליצור סדרי עדיפויות. כדאי להתחיל בכל הפעולות שיבטיחו שהאתר שלכם יצליח לפעול ברמה הבסיסית, ורק בשלב מאוחר יותר להוסיף אלמנטים נוספים.

4. ממה מורכב האתר?

הכינו רשימה של כל האלמנטים שיופיעו באתר ושאלו שאלות כגון: כמה דפים יהיו באתר? כמה שטח איחסון דרוש בכדי לאחסן את התמונות והוידאו? האם אשתמש בכלים כגון בלוג, טפסים, מפות או סליידרים? האם יהיה קישור למדיה חברתית? האם אני אציע שרות לקוחות?

5. הם לבנות בעצמי או להעסיק את שירותיו של מפתח מקצועי?

היום ישנם אין ספור אתרי אינטרנט שמציעים שימוש בפלפורמת בניית אתרים בשיטת "עשה זאת בעצמך". אם הדבר מעבר ליכולתכם, שקלו להעסיק שירות בניית אתרים מקצועי .

6. אחסון האתר על שרת

בכדי שהאתר שבניתם יהיה זמין מעל דפי האינטרנט, עליו להיות מאוחסן על שרת. חפשו בגוגל חברות המציעות שירותי איחסון. בדר"כ ניתן לשלם על השרות על בסיס חודשי או שנתי.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!