Search The Query
Search
  • Home
  • לפנק את עצמכם ואת הבית עם גריל גז מתקדם

לפנק את עצמכם ואת הבית עם גריל גז מתקדם

אם חשבתם שארוחת ברביקיו מסתכמת בכמה סטייקים על האש, טעות גדולה נמצאת בידיכם! עם גרילי הגז החדשים ניתן להכין כל כך הרבה מאכלים מזינים, טעימים ונטולי שומן בקלות, במהירות תוך זמן קצר. כך שאם אין לכם זמן לבשל, אם בא לכם לארח ולפנק את האנשים שקרובים עליכם ניתן באמצעות גרילי הגז החדשים להכין אחלה של ארוחה שלמה לכל המשפחה והחברים עם מינימום הכנות ומקסימום טעמים!.

אז מה ניתן להכין עם גרילי הגז החדשים?

  • ירקות צלויים – תוכלו לחתוך לפרוסות ירקות ולהניחם על שיפוד. פלפלים בכל הצבעים, עגבניות צלויות, פטריות, בצלים, קישואים, בטטות צלויות ותפוחי אדמה צלויים הם רק חלק מהאפשרויות העומדות לפניכם. באמצעות גריל גז שמאופיין במכסה פלדה מסיבי השומר את החום בתוך הגריל ולא נפלט החוצה ניתן לעשות שלל של ירקות אנטיפסטי צלויים על הגריל. את הירקות ניתן לתבל עם מלח, פלפל ושמן זית והנה לכם ארוחה צמחונית בריאה, זמינה ומזינה. אם הילדים לא אוכלים ירקות ככה סתם, זו דרך צבעונית, מקורית ומזינה להעשיר את התפריט שלהם עם ירקות על שיפוד.
  • דגים צלויים – בגריל הגז ניתן לצלות דגים מכל הסוגים. מה יותר בריא מדג עשיר באומגה 3 ובחלבון מלא. למעשה, ניתן באמצעות חום ישיר או עקיף להשיג דג עסיסי שעשוי במידת עשייה מושלמת, שכן אנחנו שולטים במידת החום ובעוצמה שלו. הרי אנו מכירים את העובדה שהדג נוטה לו להתייבש בתנור הביתי. ובכן, עם גרילי הגז החדשים הדג נשאר עסיסי, רך וטעים.
  • עופות – פרגיות בברביקיו, חזות עוף במרינדה של טימין, שום, שמן זית, מלח ופלפל או אפילו חצי עוף לצלייה על גריל הגז המשוכלל. עם מינמום עשן, הרבה פחות ריח ורמת עשייה מושלמת שתעניק לנו עסיסות ופריכות מהעופות הטריים – ארוחה שלמה לכל המשפחה.
  • בשרים – כמובן שעל הגריל הגז ניתן גם להכין ארוחת ברביקיו מהסרטים. קבבונים מתובלים עם פטרוזילה ובצל, המבורגרים איכותיים מבשר אנטריקוט, סטייקים ואפילו כבדים עם בצל מטוגן יהפכו את הארוחה שלכם לחוויה קולינרית בלתי נשכחת.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!