Search The Query
Search
Image
  • Home
  • למה מזגן מיצובישי אינוורטר ומה זה ?

למה מזגן מיצובישי אינוורטר ומה זה ?

אין ספק שאחת מהמהפכות בעולם המיזוג, היא בהמצאה של מזגן אינוורטר. מזגן זה קיבל את שמו כתוצאה מהמדחס המיוחד שלו. נסביר כי מדחס שלמזגן אינוורטר עובד בצורה שונה מאד – בעוד שהמדחס הרגיל מדליק ומכבה את עצמו בהתאם לטמפרטורה שנמצאת בחדר, מדחס של מזגן אינוורטר עובד בצורה רציפה אך חכמה – הוא יודע לווסת היטב את הטמפרטורה בצורה שווה בכל החדר. אם המדחס צריך להדליק ולכבות את עצמו בכל פעם הוא מבזבז אנרגיה רבה – אבל אם הוא יכול לעבוד בצורה רציפה ובכל זאת לדאוג לטמפרטורה יציבה – הרי שצריכת החשמל תהיה נמוכה יותר ואנו נהנה מחיסכון. חשוב כמובן להבין מדוע דווקא מזגן מיצובישי נחשב כיום למזגן האינוורטר המוביל בארץ ובעולם.

זה הזמן לבחור במיצובישי

  • חברה עולמית מובילה – יש להניח שזו לא הפעם הראשונה שאתם נתקלים במותג מיצובישי. כמובן שמדובר על חברה שלא מייצרת רק מזגן אינוורטר אלא עוד מוצרים רבים ומגוונים ברחבי העולם. זהו מותג-על חזק במיוחד, עם מוצרים שידועים כאיכותיים בצורה יוצאת דופן – והמזגנים של החברה אינם יוצאי דופן מבחינה זו.
  • מזגן שאוסף פסולת – מזגן מיצובישי אינוונטר מצויד במערכות סינון יוצאות דופן שמיוחדות לחברה. התפקיד של המסננים במזגן הוא פשוט לעצור כניסה של לכלוך פנימה – כולל חלקים של אבק, פיח, עשן אך אפילו גם חלקיקים קטנים מאד כמו בקטריות ווירוסים. בצורה כזו – האוויר שאתם תנשמו יהיה אוויר הרבה יותר נקי והרבה יותר בריא!
  • מזגן מנטרל ריחות – אחת הבעיות היא שלעתים בחדר עלול להצטבר ריח רע מכל מיני מקורות. האם זה אומר שצריך לפתוח חלון כדי לאוורר? אם יש לכם מזגן מיצובישי אינוונטר אין בכך חובה! למזגן יש מנטרל ריחות רעים מיוחד שמותקן בתוכו – שיכול להתאים לסינון של ריחות עשן, ריח של זבל, ריח של צרכים, וכיו"ב.

זה ממש לא רק מזגן שמקרר

אזי אם לסכם, מזגן האינוורטר מתוצרת מיצובישי, נחשב ככל הנראה היום למזגן המתקדם ביותר, בהשוואה לכל דגם אחר אפשרי. זהו מזגן שנותן לכם בעצם הרבה יותר מרק קירור או חימום – אלא ממש משפיע על כל זרימת האוויר במקום.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!