Search The Query
Search
Image
  • Home
  • ליסינג מימוני האם זה כדאי?

ליסינג מימוני האם זה כדאי?

תופעת הליסינג פרצה אל שוק הרכבים וביצעה בו מהפכה לפני מספר שנים הן בעולם כולו והן בארץ הקטנטונת שלנו. אם בעבר רק חברות גדולות היו יכולות ליהנות משירותי ליסינג מימוני , היום הפך השירות לזמין ונגיש, כמעט לכל אחד ואחת מאיתנו. כמובן שכמו בכל עסקה, כדאית ככל שתהיה יש יתרונות וחסרונות רבים, אותם יש לקחת בחשבון לפני ההחלטה הסופית לחתום עסקת הליסינג שחברות  ההשכרה והליסינג מציעות לנו.

השאלה האם כדאי לנו לקחת חלק בעסקת ליסינג מימוני זו שאלה אותה רבים מאיתנו שואלים, והיא מורכבת ממאפיינים נוספים פרט למחיר. ניתן לציין, כי עסקה המבצעת חברה גדולה שאינה צריכה להשקיע בתחזוקה השוטפת של הרכב ותוכל גם ליהנות מרכב חלופי בעת הצורך, יכולה להיות משתלמת במיוחד.

ליסינג מימוני נחשב כנראה לשיטת הליסינג הנפוצה ביותר אצל חברות קטנות שאין להן צי רכבים, לעסקים קטנים או לאנשים פרטיים. מה שקורה בפועל, הוא שאנו בתור חברה או אדם פרטי משלמים מקדמה מסוימת לחברת הליסינג ורוכשים את הרכב לפי סוג הרכב אותו אנו בוחרים. התשלום הוא חודשי קבוע ומהווה את פירעון ההלוואה שנלקחה. בסוף התקופה, נוכל בתור בעלי עסק או בתור אנשים פרטיים להחליט,האם אנחנו רוצים לשלם את שארית הסכום ולהעביר את הרכב לבעלותנו הפרטית, או להחזיר את הרכב לחברת הליסינג ולקבל את ההפרש.

היתרונות שבביצוע ליסינג מימוני הוא שהתחזוקה של הרכב היא מינורית ואיננה גבוהה, זאת משום שלרוב אנו מקבלים רכב חדש שנמצא תחת אחריותו של היצרן. החיסרון שבסגירת עסקה של ליסינג מימוני הוא בכך שחברות ליסינג רבות מנצלות את הכוח הכלכלי שלהם, ומכך יש להיזהר. סיפורים רבים על עיכולי חשבונות בנק יצאו לאור בעקבות איחורים בתשלום ולכן יש לקחת בחשבון מאיזו חברה אתם בוחרים את שירות הליסינג ולקרוא כמובן את כל המילים הקטנות שכתובות בחוזה. יחד עם זאת, היתרונות שמצויים בבחירה של שירות כמו ליסינג מימוני באים לידי ביטוי בכך שאין פגיעה במסגרת האשראי שלנו בבנק ויש מגוון רחב של אפשרויות מימון בתשלומים נוחים וכך אנו לא מרגישים את הרכב כמשהו שמכביד על תזרים המזומנים שלנו.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!