Search The Query
Search
לייקים באינסטגרם 2016

לייקים באינסטגרם 2016

בכל שנה מתבצע תיעוד של הפרופילים העסקיים והפרטיים עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם. זמרים, להקות, דוגמנים ודוגמניות, שחקני קולנוע וסופר סטארים בכל העולם זוכים במרבית השנים לכמות עצומה של לייקים באינסטגרם, אך גם מותגים מובילים של אופנה, איפור, קוסמטיקה, אנשים המטיילים בעולם ומצלמים נופים, מנות קולינריות מרשימות ושאר הנאות החיים זוכים ללא מעט עוקבים ולייקים.

אז הנה כמה מהפרופילים עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם לשנת 2016. אם עדיין אתם לא עוקבים אחריהם, אתם חייבים להתחיל לעקוב ולא פחות חשוב ללמוד מהטובים ביותר איך הם עושים את זה הרי האינסטגרם לא רק עוזר לנו למנף את עצמנו וליצור חשיפה גבוהה הוא גם יוצר פעמים רבות הכנסה פסיבית.

המפורסמת

סלינה גומז היא זו שזכתה להכי הרבה לייקים באינסטגרם עם 4 מליון לייקים. בתמונה היא לוגמת ממשקה הקוקה קולה כשעל הבקבוק מודפסות המילים של השיר שהיא שרה. לגומז יש 86 מליון עוקבים באינסטגרם וזה שם אותה אולי ככוכבת הכי מובילה ברשתות החברתיות שכן יש לה אינספור מעריצים בכל העולם.

כוכבים נוספים עם לא מעט לייקים הם קים קרדשיאן, ג’טסין ביבר, ביונסה וכמובן קולד פליי.

העניין הוא שזה לא כזה קשה להשיג כל כך הרבה לייקים כשאתה כוכב, סופר סטאר, סלב ויש לך מעריצים בכל העולם. העניין הוא לגרוף לייקים באינסטגרם גם כשאתה לא כזה והשאלה איך עושים את זה נכון. אז יש כל מיני שיטות לעשות את זה וזה מתחיל בשיווק נכון של הפרופיל שלכם. חשוב לערוך את הפרופיל בצורה אופטימלית בהתאם למותג שאתם יוצרים, חשוב שיהיה קשר בין מה שאתם מייצגים לבין התמונות שאתם מעלים, חשוב שאלה יהיו לא סתם תמונות אלה תמונות מיוחדות, מקוריות, שונות. בנוסף, חשוב להשקיע בהאשטגים, לוודא שיש קישור לאתר האינטרנט שלכם ולא פחות חשוב, כדאי ללמוד מהמומחים.

מעקב אחרי פרופילים שמצליחים באינסטגרם כמו למשל loccitane, cortrichards, restauranting, story_online ולבחון בדקדוק איך הם עושים את זה יכול מאוד לעזור לכם לקדם את הפרופיל שלכם.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!