Search The Query
Search
חיפוי קירות חוץ

חיפוי קירות חוץ אלומיניום

בין הטרנדים הפופולריים אשר עולים בקנה אחד עם עולם העיצוב והאדריכלות הינו חיפוי קירות חוץ . יש המון סוגים של קירות חוץ המשדרגים באופן בלתי רגיל ותורמים הן מבחינה פרקטית והן מבחינה עיצובית למראה המבנה והנפוצים שבהם בשל יתרונותיו הרבים של חומר הגלם הינם חיפויי קירות חוץ מאלומיניום. חיפוי קירות מאלומיניום מעניק למבנה מראה מודרני, חדשני, הייטקיסטי ויחד עם זאת נחשב לחיפוי עמיד, יציב, איכותי וחזק שמחזיק מעמד לאורך שנים רבות. האלומיניום לא רק עמיד בחום, לחות, גשם ומים, הוא גם שומר על המראה שלו בצורה מושלמת. בנוסף, בשונה מחומרי גלם אחרים, האלומיניום עמיד למזיקים וחרקים, מה שמפחית מאיתנו את הצורך בתחזוקה שוטפת ורציפה של חומר הגלם כל כמה חודשים. קל מאוד להרכיב את החיפויים, מה שמקצר באופן משמעותי את זמן הבנייה. לרוב החיפויים מגיעים כמוצר מוגמר וגם אין צורך לצבוע אותם בסוף התהליך.

מבנים תעשייתיים, מפעלים, בנייני משרדי גורדי שחקים, קניונים, היכלי תרבות ומועדוני כושר עושים שימוש בחיפוי קירות מחומר האלומיניום. גם אנשים פרטיים בוחרים לשלב חיפויים אלו בביתם הפרטי, לרוב בכניסה לבית או בחצר. למעשה, בחירה זו מאפשרת לאחד את החזית של המבנה מה שמאופיין במראה אחיד, אסטטי וחדשני. ניתן לבחור בין חיפויי אלומיניום במגוון רחב של עיצובים וסגנונות. בנוסף, באמצעות אותם חיפויים ניתן להסתיר כל מיני סוגים של פגמים או עוויתות במבנה עצמו.

אז מהם היתרונות של חיפויי חוץ מחומר האלומיניום?

  1. מראה אחיד, שמור והומוגני.
  2. עיצוב חדשני, נקי המשתלב בקנה אחד עם עולם העיצוב המודרני.
  3. חזק, עמיד בפני כל מזג אוויר ומחזיק מעמד שנים רבות.
  4. אין צורך לתחזק.
  5. ניקוי פשוט וקל.
  6. הגנה מקסימלית על קירות המבנה.
  7. קל משקל ולכן ההרכבה פשוטה יחסית.

לסיכום הבחירה להציב חיפויי חוץ במבנים מאלומיניום משפיעה רבות על העיצוב והמראה הסופי של המבנה. ברחבי העולם וגם בישראל, החלו חיפויים אלו לתפוס תאוצה במרקמים, צורות ודגמים שונים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!