Search The Query
Search
Image
  • Home
  • חיפויים לקירות חוץ

חיפויים לקירות חוץ

בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים משקיעים בעיצוב ובהתאמה של חיפויים לקירות החוץ – בבית, בגינה וגם בעסק. העיצוב החיצוני של קירות החוץ הוא תחום שהתפתח בארץ רק  בעשרים שנה האחרונות, והוא נמצא בתנופה ובעלייה מתמדת כל הזמן. יחד עם זאת ניתן להיחשף לחיפויי קירות חוץ לא רק בבתי מגורים, אלא גם בבניית מבנים מסחריים כמו קניונים, מפעלים, מרכזים מסחריים וכדומה.

היתרונות של חיפויים לקירות חוץ.

היתרון המרכזי של חיפוי קירות החוץ בביתנו, הוא העובדה שזה מאפשר לנו להוציא כלפי חוץ את עקרון העיצוב שעל פיו בנינו את הבית שלנו. באם רצינו להעניק מראה ייחודי ועכשוי על ידי חיפוי הקירות באבנים או בטון יוקרתי, או באם רצינו להעניק מראה כפרי כמו זה של צימר על ידי חיפויו ושימוש בחומר העץ.

כל זאת בנוסף לעובדה שכל חיפויים לקירות חוץ גם משתלבים בהרמוניה של חוץ הבית, כלומר בחצר של ביתנו.

החומרים בהם נשתמש לחיפוי קירות החוץ של הבית יכולים להשתלב בעיצוב של הגינה שלנו. למשל, במידה       והחלטנו שהגינה שלנו תהיה מלאה בפסלים וכדים מעוצבים, חיפוי אבן, חיפוי שיש ואף חיפוי בטון אדריכלי בהחלט יוכלו לתרום רבות לעיצוב הבית ולהשתלב עם עיצוב החצר. כמובן שחשוב לא להעמיס בין האלמנטים ולקחת בחשבון שעומס עלול ליצור חוסר הרמוניה. חיפוי עץ מנגד יתאים לבית שחצרו תהיה מצוידת בדשא, בדק, בפרגולה בגינת פרחים ואפילו עצים.

חיפויים לקירות חוץ מה האדריכלים אומרים על זה?

האדריכלים, מעצבי פנים ומעצבי נוף החלו בשנים האחרונות להשתמש גם בחיפוי קירות החוץ בתור אלמנט שובר שגרה. למשל, אם היינו עד לא מזמן, היינו רגילים לראות קירות חוץ לבנים, היום מעצבים בוחרים בקיר אחד, לדוגמא בחלק החיצוני של הבית ורק אותו מעצבים בצורה שונה, זאת על מנת לשבור את המראה החיצוני של הבית ולהעניק לו גוון ייחודי ואומנותי. דבר דומה עושים מעצבי פנים רבים כאשר הם לוקחים קיר אחד בסלון הבית לדוגמא ואותו מעצבים או צובעים בצורה שונה ולעיתים אף מחפים אותו בחיפויים שונים.

לדעת אדריכלים רבים, אנו עתידים לראות, יותר ויותר חיפויים לקירות חוץ, והתחום עתיד לגדול אף יותר. כלומר, במקום חיפויים שהיינו רגילים ומשעממים אותם היינו רגילים לראות עד היום בדמות חיפויי אבן וחיפויי עץ, אנו עתידים להיחשף בבתים פרטיים ואפילו מרכזים מסחריים לשימוש בחומרי גלם רבים ושונים בתור חיפוי לקירות החוץ.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!