Search The Query
Search
השוואת ביטוחי משכנתא

השוואת ביטוח משכנתא

הכרחי לרכוש פוליסת ביטוח משכנתא לצד המשכנתא שלקחתם

במידה והגעתם להחלטה לקחת משכנתא באחד הבנקים בישראל, תידרשו להראות כי רכשתם גם פוליסת ביטוח משכנתא הנלווית לכך. פוליסת המשכנתא אחראית להגן עליכם ועל בני משפחתכם, ומן הסתם מהווה גם אינטרס עסקי בעבור הבנקים. הפוליסה כוללת לרוב ביטוח חיים וביטוח מבנה, וכך מכסה גם נזקים אפשריים שייגרמו לנכס המשועבד וגם מקרים מצערים של מות המבוטח ובעל המשכנתא. חשוב ביותר לערוך השוואת ביטוח משכנתא בטרם ההחלטה באיזו פוליסה לבחור, ובדיוק לשם כך עומדים לרשותכם מומחי הייעוץ הפיננסי של חברת פרקטיק לייעוץ ומשכנתאות בע"מ.

למה חשוב לשים לב כאשר משווים ביטוחי משכנתא שונים?

  • מהיכן לרכוש את פוליסת הביטוח – אחת השאלות הראשונות אליה נדרש הלקוח הנה מהיכן לרכוש את פוליסת ביטוח המשכנתא שלו. מרבית חברות הביטוח מציעות ביטוחי משכנתא בתנאים שונים, וכך גם בנק מזרחי טפחות עבור מי שלקחו את המשכנתא בבנק זה.
  • מוודאים כי הפוליסה כוללת את שני סוגי הביטוחים – יש לוודא כי פוליסת ביטוח המשכנתא המוצעת לכם כוללת גם ביטוח חיים וגם ביטוח מבנה. רק כך תוכלו לדעת כי אתם אכן מוגנים מכל הנזקים האפשריים.
  • האם ניתן וכדאי להרחיב את הפוליסה הקיימת – כדאי לבחון אפשרות להרחיב את תנאיה של פוליסת הביטוח הקיים. כך למשל, במסגרת השוואת ביטוח משכנתא בין החברות השונות, דאגו לברר האם ניתן לכסות בנוסף למקרי מוות גם מקרים של פציעה או מחלה הגורמים לאובדן כושר עבודה ולאור זאת לאובדן הכנסה.

לביצוע השוואת ביטוחי משכנתא צרו קשר עם חברת פרקטיק

חברת פרקטיק לייעוץ ומשכנתאות תשמח לסייע לכם בתהליך ההשוואה של כלל ביטוחי המשכנתא הקיימים בשוק. לאור ההשלכות הכלכליות הכבדות של הבחירה, קריטי לבחור בפוליסת הביטוח המשתלמת והמתאימה לכם ביותר. ניתן ליצור קשר עם יועצי החברה במספר הטלפון 074-7031118, וכך להבטיח כי יועץ מומחה למשכנתאות ילווה אתכם בתהליך השוואת ביטוח משכנתא. בפרקטיק יוכלו לעזור לכם לוודא גם כי תקבלו את חבילות הביטוח המשתלמות ביותר, וכי אף פרט בירוקרטי ורלוונטי לא יחמוק מעינכם בעת קבלת ההחלטה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!