Search The Query
Search
הייתרונות הבריאותיים של הגוג'י ברי
  • Home
  • בריאות
  • הסודות המדהימים של הגוג'י ברי ההימלאי

הסודות המדהימים של הגוג'י ברי ההימלאי

מקורם של הגוג'י ברי הוא בהימלאיה ויש מספר יתרונות בריאותיים שקשורים ישירות לאותם פירות יער נהדרים. גוג'י ברי הוכח כמאריך את החיים. מספר שבטים בהימלאיה שצרכו גוג'י ברי על בסיס קבוע חיו עד גיל מאה כאשר תוחלת החיים הממוצע של האדם הייתה הרבה יותר קצרה. זה בהחלט  עדות ליתרונות של הגוג'י ברי.

הגוג'י ברי גם מגבירים את האנרגיה והכוח של האם ובדרך זו מיץ הגוג'י הוא משקה מושלם אם אתם ספורטאים וצריכים לשמור על הכושר הגופני שלכם גבוה. אתם יכולים להגיד שגוג'י ברי הם אלטרנטיבה טבעית לסטרואידים. הגוג'י ברי עוזרים לאנשים בעלי לחץ דם גבוה לשמור על לחץ דם בריא והם גם עוזרים לאנשים לשמור על רמות כולסטרול ותפקודי כבד נורמליים.

מחקר שנערך את הגוג'י ברי חשף כי פירות היער עוזרים להקל על אי נוחות בווסת והם משפרים את תפקוד המערכת החיסונית בכך שהם משפרים את תאי הדם שעוזרים לגוף להילחם נגד זיהומים ומחלות.
אנשים דיווחו שפירות היער הללו גורמים להם להיראות ולהרגיש צעירים יותר. זו תוצאה ממספר גדול של נוגדי חמצון שנמצאים בתוך הגוג'י ברי.

כדי לברר את היתרונות הבריאותיים של הגוג'י ברי, אתם צריכים להסתכל על העובדות התזונתיות של הגוג'י ברי. העובדות הללו מראות שהגוג'י ברי כוללים פי 500 פעמים יותר ויטמין סי לגרם מאשר התפוז הממוצע. חומצה לימולית שנמצאת בגוג'י ברי שורפת שומן עודף בגוף ומגבירה את מסת השריר. הגוג'י ברי גם מכילים יותר בטא קרוטן מאשר גזרים וזו הסיבה שהם כל כך טובות לעיניים שלכם.

לפירות היער הללו יש מספר רב של יתרונות בריאותיים שניתן ליהנות מהם על ידי שתייה של כוס מיץ גוג'י על בסיס יומי. חוקרים בתעשייה ציינו כי שתייה של 2 כוסות מיץ גוג'י על בסיס יומי במשך שלושה שבועות בלבד תגביר את תפקוד המערכת החיסונית שלכם. זה קורה מפני שהגוג'י ברי כוללים חומצות אמינית ומינרלים שמגבירים את ייצור תאי הדם הלבנים בגוף ב 300%. מיץ הגוג'י מקדם בריאות ולכן הוא צריך להיות על שולחן ארוחת הבוקר בכל בוקר.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!