Search The Query
Search
הובלהקטנה

הובלה קטנה

נמאס לכם לחכות למוביל שמאחר לשעה בה הוא קבע איתכם? מעצבן אתכם שהמוביל שקבע איתכם יום ושעה להובלה אומר לכם שהוא תקוע בהובלה אחרת ולא יוכל להגיע היום? מכעיסים אתכם שהמחירים השערורייתיים של הובלה של פריט אחד או מספר פריטים? הובלה קטנה היא הפתרון עבורכם!

מהי למעשה הובלה קטנה

הובלה קטנה היא כל העברה למעשה שאינה העברה של תכולה של בית שלם או משרד. במקום להגיע אליכם עם משאית גדולה על מנת להעביר מספר פריטים מצומצם או פריט אחד מדירה אחת לאחרת, אנו מגיעים עם רכב גדול, טרנזיט או רכב עם עגלה ומובילים לכם את מספר הפריטים שאתם צריכים למקום אליו אתם צריכים.

מה היתרונות של הובלה קטנה

הובלה קטנה בניגוד להובלה גדולה באים עם רכב קטן כפי שציינו, לאותם רכבים, שהם קטנים בהרבה מאותם משאיות גדולות ישנה גמישות רבה ברחבי הערים, במיוחד להחנות את הרכב ולעמוד בצידי הכביש למשך מספר דקות, דבר שמשאית גדולה לא תמיד יכולה לעשות. בנוסף בניגוד להובלות גדולות שלוקחות לעיתים יום שלם ואף יותר הובלה קטנה לוקחת מספר שעות בודד, החל משעה ועד שעתיים שלוש, דבר שמקנה גמישות יתרה למוביל שלכם, כך שלמוביל של הובלה קטנה יותר קל להעריך מתי הוא יגיע אליכם ורוב הסיכויים שהוא אכן יגיע בשעה הזו אל מול מוביל שנמצא בהובלה גדולה שעלולה להתארך וכתוצאה מכך יכול המוביל להבריז לכם ברגע האחרון.

מחיר ללא תחרות

המחיר של הובלה קטנה הוא אטרקטיבי ביותר שכן הוא נמוך משמעותית ממחיר של הובלה גדולה. למוביל של הובלות קטנות ישנה גמישות רבה יותר ולכן הוא יכול להציע לכם מחיר נמוך יותר היות וקודם כל ההוצאות על רכב קטן קטנות יותר מהוצאות על משאית, כאשר בנוסף לעיתים למוביל של משאית גדולה לא משתלם לקחת עבודה קטנה ולכן הוא מציע עבורה הצעת מחיר גבוהה מאוד על מנת שישתלם לו. לכן, פעם הבאה שאתם צריכים להוביל מכונת כביסה או סלון מהדירה הישנה שלכם אל החדשה כדאי לכם לבחור בהובלה קטנה.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!