Search The Query
Search
  • Home
  • אייפון 6 – טכנולוגיה ממגנטת

אייפון 6 – טכנולוגיה ממגנטת

מכשיר הסמארטפון השמיני מסדרת הסמארטפונים בעלי טכנולוגיית הטאץ׳ של חברת אפל יצא לאוויר העולם בחודש ספטמבר האחרון. אייפון 6 יצא הפעם בשתי גרסאות האחד עם מסך בגודל של 4.7 אינץ׳ והשני המכונה אייפון 6 פלוס עם מסך  גדול יותר בגודל של 5.5 אינץ. שני המכשירים מיוצרים בצורה איכותית עם החומרים הטובים ביותר שיש בשוק הסמארטפונים כמו שרק אפפל יודעת לייצר. בניגוד לשאר מכשירי האייפון המרובעים, הפעם אפל בחרה לעגל מעט את הקצוות ולהעניק למכשיר מראה מעודן , אלגנטי ומרשים יותר.

 

דק יותר, רחב יותר, ארוך יותר

בהשוואה למכשיר הקודם של אפפל – אייפון 5s, האייפון 6 רחב ב-8.4 מ״מ יותר, ארוך ב – 14.3 מ״מ ודק ב-0.7 מ״מ. לאייפון 6 פלוס יש מידות אחרות לגמרי.  אייפון 6 פלוס, רחב מהאייפון 6 ב-10.8 מ״מ ארוך ממנו ב- 20 מ״מ. מבחינת העובי אייפון 6 דק יותר מאייפון 6 פלוס ב-2 מ״מ. אם מתייחסים  למשקלים אייפון 5s שוקל 112 גרם, אייפון 6 שוקל 129 גרם והפלוס 172 גרם.

 

חידושים ושינויים

פרט למסכים הגדולים יותר בשני המכשירים, הגרסה החדשה מביאה איתה שינויים בממשק עצמו של אייפון 6 פלוס. אפפל הוסיפה כפתורים וביצעה שינויים בתוכן ובתפריט התצוגה עצמו. שני המסכים הם בעלי בהירות מסך גבוהה העומדת ב-אייפון 6 על 504 וב-אייפון 6 פלוס על 537. המצלמה המרכזית היא ברזולוציה גבוהה של 8 מגה פיקסל והיא מצוידת במבזק LED מוכפל ובמייצב תמונה. המצלמה הקדמית בה משתמשים לאפליקציית ה- FaceTime מורכבת באיכות HD והיא ברזולוציה של 12 מגה פיקסל. חידוש נוסף בדגמים הוא בהוספת כפתור כיבוי והדלקה שעברו לצד הימני של המכשיר. הצלילים המושמעים מהמכשיר הם באיכות גבוהה במיוחד, צלילים נקיים וחדים. המעבד של המכשיר גם הוא חדש, מעבד מסוג A8 והוא מהיר בהרבה מהמכשיר הקודם.

 

לסיכום היתרונות המובהקים שבמכשירים החדשים באים לידי ביטוי בעיקר ברזולוציית המסך, בחוזק הסוללה, בשמע ובאיכות המצלמה. הגודל של האייפון 6 הוא גודל אולטימטיבי לסמארטפון.

 

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!