Search The Query
Search
Image
  • Home
  • איזה סוגי פלטות עץ מוצעות למכירה בתל אביב?

איזה סוגי פלטות עץ מוצעות למכירה בתל אביב?

יש מגוון רחב של פלטות העשויות מעץ מלא או מעובד, ומוצעות למכירה בתל אביב. למעשה את רוב הפלטות המוצעות למכירה, ניתן לרכוש בגודל סטנדרטי אותו המקום שמוכר אותן קבע מראש. אך יחד עם זאת, אם תפנו למקומו מקצועיים שעובדים עם נגרים לדוגמא, תוכלו ליהנות מרכישה של פלטות עץ למכירה בתל אביב ובשאר האזורים בארץ, לפי הזמנה. במאמר הבא נציג בפניכם את סוגי פלטות העץ המוצעות למכירה בעיר תל אביב.

  • פלטת עץ MDF- מדובר בלוח עץ העשוי מתערובת של עצים שכבר לא בשימוש. את העץ גורסים ומדביקים בתהליך מיוחד. פלטת עץ MDF נחשבת לחומר גלם נוח לעבודה והיא משמשת להכנת שלטים מעץ, מוצרי אומנות דקורטיביים, חיפויים לקירות ועוד. המראה והמרקם של פלטת עץ זו הוא חלק והיא נחשבת לחזקה ועמידה במיוחד.
  • פלטת עץ סנדוויץ׳ – לוח עץ העשוי כולו משכבות של עץ המודבקות אחת לשנייה בשיטה של שתי וערב. פלטות עץ סנדוויץ׳ נחשבות לעמידות וחזקות במיוחד, מהן מייצרים רהיטים הנחשבים לזולים ומיוצרים בכמויות ובמסות גדולות.
  • פלטות עץ מלא – למעשה זה החומר האמיתי, כפי שהוא. את העץ הטבעי לא גורסים או מדביקים, אלא רק מעבירים אותו תהליכי איטום, במטרה לשמור עליו לאורך כל חודשי השנה. כמובן שהתחזוקה של פלטות עץ מלא מחייבת צביעה דו שנתית ותחזוקה של העץ, בהתאם לסוג העץ של הפלטה. פלטות עץ מלא רוכשים בדרך כלל נגרים המחוברים ונושמים את חומר העץ והן מגיעות גם למחסני העצים הפזורים ברחבי הארץ. ניתן להשיג אותן כמעט בכל גודל. את פלטות העץ המלא יש לבחור לפי השימוש של העץ. פלטות עץ אורן לדוגמא, ייחשבו לזולות יותר והן יכולות לשמש להכנת רהיטים. הן מאופיינות בתכונת רכות ולכן קל יותר לעבוד איתן, בשונה מפלטות עץ העשויות מעצים כמו אגוז אפריקאי, מייפל או אלון הנחשבים לעצים קשים יותר. כאשר רוכשים פלטות עץ מלא חשוב לוודא שהעץ יבש מאוד בכדי למנוע מצב בו העץ משתנה או נפגם. הדבר החשוב ביותר הוא להתאים את פלטות העץ שאתם רוכשים למטרה שלשמה הן נועדו.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!