Search The Query
Search
Image
  • Home
  • אורי כהן אהרונוב

אורי כהן אהרונוב

אורי כהן אהרונוב, נולד בשנת 1950 ונפטר בשנת 2015 בחודש יוני, אהרונוב היה עיתונאי ישראלי בכיר ושימש ככתב לענייני משטרה של הערוץ הראשון מזה כעשרים שנה.

אורי כהן אהרונוב החל לעבוד בערוץ הראשון בתחילת שנות השמונים ולאחר מספר שנים מונה לכתב לענייני משטרה עד אחרית ימיו.

אורי כהן אהרונוב שימש בתור הכתב המשטרתי של הערוץ בתקופת הפיגועים הגדולה של שנות התשעים והיה מבין חושפי פרשת השחיתות בליכוד שנקראה ״הקלטת הלוהטת״, בה טען בנימין נתניהו כי קבוצה הנתמכת בעבריינים דרשה ממנו להסיר את מועמדותו לראשות הליכוד, ואם לא יעשה זאת הם יפרסמו קלטת שלו מקיים יחסי מין עם אשה שאינה אשתו.

אורי כהן אהרונוב גם נחשב בתור כתב פלילים ותיק ומנוסה, כזה שמכיר את כל רזי עולם הפשע והעולם התחתון ואף היה ראש דסק פלילים של הערוץ הראשון.

אורי כהן אהרונוב היה ידוע גם בתור במאי סרטים וכותב סרטים ואף יצר מספר סרטים תיעודיים כאשר המוכר שבהם מספר את סיפורים של אנוסי משהד.

פרשת אנוסי משהד הייתה לסמל לאדיקות ושמירת היהדות למרות האיומים שכרוכים בה, היות ובעקבות עלילות על יהודי משהד, עיר בפרס של אותם ימים, שככל הנראה גנבו מאוצרות המלך, נגזר עליהם לקבל על עצמם את חוקי האיסלאם או למות, זאת לאחר שטבחו במשך כיומיים ביהודי משהד.

יהודי משהד החליטו לקבל על עצמם את האיסלאם אך בסתר, בחדרי חדרים חיו חיים יהודיים ושמרו את מצוות ומנהגי היהדות, למשל בני הקהילה שנולדו קיבלו שני שמות, האחד מוסלמי לשימוש יום יומי והשני יהודי כאשר גם טקס ברית המילה נערך בסתר.

סרט תיעודי נוסף שהפיק אורי כהן אהרונוב הוא על הרשעתו השנויה במחלוקת של רוני זכאי על תיק הרצח של פינקי שולמן.

אורי כהן אהרונוב היה נשוי לזמרת ריקי גל למשך פרק זמן של כשלוש שנים בין 1991-1994, כאשר השניים אימצו ילדה אשר נולדה בשנת 1991, הילדה כאמור לא פרי בטנם של אהרונוב וגל.

כהן אהרונוב היה דוד של חבר להקת הדג נחש יאיר כהן אהרונוב

כהן אהרונוב נקבר בבית הקברות סנהדריה בירושלים.

שתפו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!